Goooood morning Vietnaaam!!!

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
March 9th 2008
Published: March 19th 2008

Etter 4 dager i Ho Chi Minh City eller Saigon som soer-vietnameserne kaller byen, var vi klare for 6 late dager paa stranden paa Puh Quock Island, helt soer i Vietnam. Saigon er en svaert traffikert by. Vi har aldri sett saa mange mopeder foer. Det bor 9 millioner mennesker i denne byen. Og det er registrert 3,5 millioner mopeder her. Og det selges 300 nye mopeder, hver eneste dag! Hvor faar de... Read Full Entry

Photos are below

Havnen paa Phu quoc island

Paa scooter tur Phu quoc

fiks baat phu quoc

Miriam jenta mi paa stranden:-)er hu ikke sott:-)

Miriam skal ut og fiske Squid.a som hu gleder seg...

bare pent:-)

Min foerste Squid:-)etterpaa kokte kokken paa baaten det vi hadde fisket.Ferskere kan det ikke faaes...jammi

spruter blekk utover dekket paa baaten

en skikkelig cheesee statue.Tror den hadde noe med fengslet som hadde vaart paa oya.Coco Prison.Brukt av franskmennene foerst.Saa overtatt av amerikanerne under vietnam krigen.Ett slags frihets symbol ....

Solnedgang over Phu quoc

Vietnamesere som tar ett ettermiddags bad.hver dag treffes de paa stranden.Antagelig etter jobb.Koser seg og skriker og skraaler..litt av et kakle kor..hehe

litt av et syn.maanen.

min skjonne paa stranden:-)

flott

jepp det er oss backpackerne.Blir tatt bilde av etter en hard arbeids dag paa stranden...puh for et slitt...

gutten paa tak terrassen paa Rex hotel saigon.Strekker ut etter en hard arbeids dag i by jungelen...Jaggu hadde de pils her ogsaa...

scooter dilla i denne byen.saigon

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0699s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb