Goooood morning Vietnaaam!!!

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
March 9th 2008
Published: March 19th 2008

Etter 4 dager i Ho Chi Minh City eller Saigon som soer-vietnameserne kaller byen, var vi klare for 6 late dager paa stranden paa Puh Quock Island, helt soer i Vietnam. Saigon er en svaert traffikert by. Vi har aldri sett saa mange mopeder foer. Det bor 9 millioner mennesker i denne byen. Og det er registrert 3,5 millioner mopeder her. Og det selges 300 nye mopeder, hver eneste dag! Hvor faar de... Read Full Entry

Photos are below

Vietnam

Gummi traar.Paa veg til Chu chi tunnelene.

Gummiplantasje
Vietnam

Miriam blir fortalt hvordan ris vokser.
Vietnam

Riskorn.Ligner veldig paa vanlig korn.
Vietnam

Chu chi tunnelene utenfor Ho chi minh city. Denne tunnelen er en orginal men er gravd ut til storre saan at store feite amerikanere og meg kan faa plass. Du skal overhodet ikke ha klaus naar du er her.Det kan virke stort paa bildet men det er det ikke kan jeg fortelle.Her bodde de i flere uker av gangen da Amerikanerene bombet de.
Vietnam

Et kjokken i HO chi minh city.hm hm

baerre lekkert..:-)

Havnen i Duong Dong, "hovedstaden" paa Phu Quoc
Vietnam

Paa tur til Mekong deltaet.Her blir vi vist hvordan rulle en vaarrull faktisk..ja ja
Vietnam

Paa dykketur paa Phu Quoc Island.Min makker .Vitnamesiske Phu.Hyggelig kar som nesten ikke kunne snakke engelsk..en helt vanlig ting i dette landet..tralala.

kraakebolle paa havets bunn

Phu Quoc

Hjernemasse..

Buddy Phu:-)

i fangenskap

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb