Nha Trang + Cat Tien National Park

September 23rd 2012
Published: September 23rd 2012

nam

Hola!

Udover at pubcrawle den i turistbyen Nha Trang, hvor vi i oevrigt taevede de lokale mestre i bordfodbold, var vi ude og proeve vores foerste dyk. Ved en lille oe kaldet Mun Island. Vi fik to dyk af 20min, i lyseblaat vand med 20m sigtbarhed kunne vi se koralrev og fisk i tusind farver. Det var helt fantastisk, og fedt endelig faa lov at proeve et dyk.

Vi tog en lang tur ind i landet til en park kaldet Yang Bai, med vandfald hvor vi kunne leje redningsveste og ellers bare lade os flyde med stroemmen. Der var ogsaa varme kilder, og da vi sad deri kom der en kaempe tropisk skylle, fedt at sidde i det varme vand, med en ordentlig skylle og skovklaedte bjerge til alle sider. Vi havde egentlig koebt billet til at komme til at ride paa strudse, men den gik ikke pga. regnen. Det kunne ellers have vaeret go gas, som man siger.

Efter Nha Trang tog vi natbussen sydpaa til Ho Chi Minh og derfra til Cat Tien National Park, Vietnams stoerste fredede omraade. Her fik vi lov at gaa rundt i junglen paa egen haand, helt kanon. Det var helt ekstremt saa meget larm der var derinde pga. alle dyrene. Fedt, men varmt varmt varmt.

Nu er vi taget helt ned sydpaa, til oeen Phu Quoc, det sydligste man kan komme i Vietnam og vi har nu taget hele turen fra nord ved Kina, til syd i den Thailandske golf. Saadan!

Vi har haft nedbrud paa computeren med billeder, saa dem har jeg desvaerre ingen af denne gang. Oev oev oev, haaber vi kan faa reddet dem fra computeren naar vi kommer hjem...

24th September 2012

Se så og kom hjem bror...
Jamen hvad skal man snart sige til det, det lyder jo bare som den mest ubeskrivelige og helt igennem faktastiske rejse I har været/er på... Jeg forstår sagtens at I ikke kan sætte ord på, som kan beskrive det I har oplevet, set og hørt på jeres færden fra nord til syd og nord på igen... Vi glæder os til at komme og besøge dig og Pernille, til det helt store dias show med dertilhørende forklaringer... Så se så at få r.... mod det kolde nord... Glæder mig til at se dig igen brormand:-) Storebror

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 43; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb