Mui Ne 22 juni t/m 25 juni 2012


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Binh Thuan » Mui Ne
June 22nd 2012
Published: July 16th 2012
Edit Blog Post

Na twaalf dagen Hoi An was het echt weer tijd om verder te gaan. Backpack achterop de motor binden en gaan! Wat is dat toch een ultiem vrijheidsgevoel.

22 juni Hoi An naar Kon Tum 280Km
23 juni Kon Tum naar Buon Ma 250Km
24 juni Buon Ma naar Mui Ne! 360km

Helemaal gesloop in het donker in Mui Ne aangekomen. Drie dagen op de motor en de laatste was een lange dag! Maar ooooooo wat is het genieten op de motor! Wat is Vietnam toch een mooi land! Erg gave rit gehad door de bergen! Zie foto's!

25 juni Dagje Mui Ne.

Eerst het strand bekeken maar dat is erg vervuild hier.... jammer dat die grote resorts dat niet opruimen.
Toen op de motor gestapt en naar de zand duinen van Mui Ne gereden! Eerst de witte zandduinen bezocht en daar een quad gehuurd om rond te crossen. (natuurlijk geregeld dat ik de grootste quad kreeg voor het zelfde bedrag als een kleine quad) Dus daar gingen we op een 300cc quad! Wat was dat gaaf! Keihard rond crossen, maar weet nu ook dat het mogelijk is zo'n quad 1,5 keer over de kop te krijgen... hahah daar gingen we, het rolcenter van de quad was bereikt en daar vloog ik door de lucht. De quad ging anderhalf keer over de kop. Snel de quad weer op zijn wielen gezet. Zadel, accu lagen paar meter verder...... enige dat ik dacht shit dadelijk moet ik betalen voor die schade. Dus de accu er weer ingezet en de draden weer bij elkaar geprutst haha, zadel erop en gelukkig deed die het weer! Met het inleveren merkte ze gelukkig niks. De enige schade die ik zelf had waren wat schrammen.

Daarna de rode zandduinen bekeken. Geslaagde dag!

Na een dag Mui Ne was het tijd om naar Hoi Chi Minh City te gaan. Want 1 juli had ik een vlucht geboekt en ik moest nog mijn motor verkopen in Ho Chi Minh.


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement



Tot: 0.198s; Tpl: 0.029s; cc: 15; qc: 59; dbt: 0.1134s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb