zatoka Halong a jeho ostrovceky

Asia » Vietnam » Northeast
August 1st 2012
Published: August 8th 2012

Vlak dorazil do Hanoi okolo 4.30. Hned sa na nas vrhli taxikary, takze najst taxi nebol najmensi problem. Sofer nas zaviezol do nejakej tmavej ulicky a tvrdil ze je to nas hotel. Samozrejme ze nebol. Nakoniec nas odviezol kam sme chceli a napriek tomu, ze sme sa uz pri nastupe dohodli na cene, zacal vyjednavat. Nastastie /skusenosti/ sme si veci nedali do kufra ale mali ich so sebou v aute. Zaplatili sme na com sme sa dohodli a odisli.

Chvilu sme cakali a uz pre nas prisiel autobus do Halong Bay. V meste Halong Bay sme prestupili na lod s nazvom Phuong Dong 06, ktora nas mala zobrat na plavbu po zalive Halong Bay. Tento zaliv je v UNESCO a je znamy svojou uzasnou sceneriou. V zalive je okolo 2000 z mora vystupujucich kamennych ostrovcekov porastenych hustou zelenou. Zatoka splnila nase ocakavania, stale sa bolo na co pozerat, vyhlad sa stale menil.

Po asi dvoch hodinach sme dorazili do maleho pristavu, kde sme navstivili jaskyne Hang Thien Cung a Hang Dau Go. Pri prechadzani prvou jaskynou sme nejako zaostali, neskor dosli k schodom - jedny do lava, druhe do prava. Vybrali sme sa po pravych a "objavili" druhu jaskynu. Slovicko objavili pouzivam preto, ze ako sme sa neskor dozvedeli nikto iny z nasej lode sa tam nedostal. Proste ich zobrali priamo k stankom so suvenirmy.

Po navsteve sme sa dalej plavili medzi ostrovcekmi. Urobili si kratku prestavku na kajakovanie. Trocha nam sprchlo, ale aspon sa osviezil vzduch. Nocovali sme v malej zatoke. Dalsi mrtvy svab.

Tot: 0.062s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb