Hue og Hoi An


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » North Central Coast » Thua Thien - Huế » Hué
June 16th 2010
Published: June 16th 2010
Edit Blog Post

SleeperbusSleeperbusSleeperbus

130 cm senger :D

Hue



Vi kom til Hue ganske tidlig om morningen. Og alle vi fire jentene var skikkelig stive i kroppen etter 15 timar paa nattbuss. Det var riktignok ein sovebuss. Men sia vi ikkje e Vietnamesera noken av oss so var "sengene" ca 50cm for korte 😉 Men vi gjorde det beste utav det, kroella oss ihop og proevde aa sove. For min sin del fungerte det supert, eg er jo tross alt doetra til pappa.

Vi valgte aa sjekke inn paa soesterhostellet til det vi budde paa i Hanoi, sia vi likte oss so godt der. Og det var eit godt valg. Dei hadde like god atmosfaere, det var billig, og maten var skikkelig god. Daa vi fikk rommet vaart so var der selvfoelgelig andre jenter fraa foer av, og vi tok den vanlige helse-paa runden. Daa var det ei som var norsk, og Maaike maatte selvfoelgelig briefe med setninga ho har laert av meg paa Norsk. Daa seie ho norske at ho likte at eg hadde laert vekk paa vestlendingdialekt, og plutselig fann vi ut at begge to var vestlendinga. Og ikkje nok med det, ho var fraa Nordfjordeid. Wuhuuu! Ho visste til og med kven du er,
Eit av mange..Eit av mange..Eit av mange..

Eit palass midt i ein av dei fattige landsbyane uttafor Hue.
Jorunn :D Verda ekje stor nei..

I Hue var det igrunn ikkje so mykje aa gjere bortsett fraa aa vandre rundt paa marked, slappe av og kike litt rundt omkring. Paa kvelden saag vi fotball, men det blei ein tidlig kveld for aa vere i superform til scooterturen til Hoi An.


7 tima paa scooteren



Klokka 09.00 fikk vi tildelt kvar vaar scooter uttafor hostellet vaart. Eg var so heldig at eg fikk ein superkul hjelm som matcha solbrillene mine. Flax. Og FOR ein kvalitet. Eg kunne likesogodt ha surra papp rundt haudet. Eg tenkte med ein gang at her gjelder det aa holde seg paa eit fornuftig fartsnivaa, ellers kan dette bli saers stygt. (Sia eg no sit her aa skriv so veit dokke at alt har gaatt forholdsvis bra 😉)

Vi tok eitpar testrundar, men blei drivande dyktige paa faa minutt alle som ein. Det syns iallfall vietnameserane. Det einaste dei viste oss var korleis vi skal bruke tuten. Dette er forstaaelig nok sia tuten faktisk betyr liv eller doed her i Vietnam. Det alle andre fortel om tutinga i Vietnam er heilt sant.
Dei tutar naar dei skal forbi deg, naar dei
ScooterchicksScooterchicksScooterchicks

Erin, Maaike og Rebecca klare for tur :)
ikkje skal forbi deg, naar du skal forbi dei, naar du ikkje skal forbi dei, naar dei skal til hoegre, naar dei skal til venstre, naar dei skal stoppe, naar dei skal ingenting.. U name it..

Vi kom oss heilskinna ut av Hue, og farta avgaarde til ein skikkelig landsbyvei.. Det var omtrent akkurat som paa film.. Barna trakka i gatene, gamle damer traska rundt med tunge ting paa skuldrane, andre kvinner laga mat paa bakkeplan.. og mannfolka laag i sykkelvognene sine og sov. Hundane sprang rundt overalt, og ungane saag overlykkelige ut for aa moete oss. Dei vinka, ropte og styrte paa.

Paa veien var kontrastane store, fraa fattige smaa landsbyar, til omraader med store flotte hus, tempel og liknande. Uansett, Vietnam er fryktelig vakkert!

Vi hadde ein stopp paa ei fantastisk strand, med smaa straahytter.. Der var INGEN folk.. Heilt oede. Sanden var kvit som snoev, mens vatnet var heller saa som saa..
Etterkvart som tida gikk blei vi litt saare i baken, og vi kunne kjenne at sola virkelig steikte oss.. Eg kan seie det saann ordet "solbrent" har faatt ei heilt ny meining for rista mi paa hoegrefoten. Men humoeret steig med mangfoldige
Solbrente?Solbrente?Solbrente?

7 timar med sol vart kanskje litt i overkant..
hakk naar vi kom til fjella vi skulle over foer vi kom til byen Danang. Eg har ingen ord som kan beskrive kor vakkert det var.. Det var faktisk saa fint at ho eine eg reiser ilag med fraa Canada koyrte rett i groefta. Ei djuuup groeft.
Ho var so opptatt av aa kike at ho gloymte aa sjaa paa veien. Ho kom heldigvis fraa det heile med skrekken og ein god latter.
Eg som er fraa det vakre vestland lar jo meg ikkje imponere so lett av naturen.. men dette her tok kaka. Fullstendig verdt baade ei saar raev og massiv solbrenthet 😉

Etter 7 timar paa scooteren ankom vi endelig Hoi An. Vi sjekka inn paa det fyste og beste hotellet, der vi betalar 21 kr natta. Vi har aircondition og kvar vaar seng, og eit heilt ok bad.

No skal eg proeve aa faa innpaa litt bilder her so Jorunn blir fornogd :D



Additional photos below
Photos: 28, Displayed: 24


Advertisement

Hoi AnHoi An
Hoi An

Maaike og Erin er lykkelige for aa vere trygt framme i Hoi An
MiddagMiddag
Middag

Ein flott fisk som folka paa baaten fiska til oss rett foer middag.
Stranda etter Halong BayStranda etter Halong Bay
Stranda etter Halong Bay

Etter aa ha sett Halong Bay maatte vi ta ein tur paa den oede stranda.. Deilig!
Oede strandOede strand
Oede strand

Stoppet vaart paa turen fraa Hue til Hoi An.


17th June 2010

Jippi!!! Biiiiilde!! Kjempekjekt å sjå! :D Ser ut som du har det heilt supert also. Lure veldig på ken det var du møtte som veit ken eg er...?! Fortsett å skrive og legge ut bilde! Smask!
17th June 2010

Ehhh.... Eg skreiv visst helsing mens eg var innelogga som deg. Haha! Sorry mac!! Men eg meina kvart ord eg skreiv altså! ;)
17th June 2010

Ser utsom om du har det supert tante reisende Ingrid! :) Kjempekjekt å lese om ferda di - spennande :) Fortsett å skrive meir til oss!! *stor klemm*

Tot: 0.116s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb