Hoi An


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
June 21st 2010
Published: June 21st 2010
Edit Blog Post

AAhhh! Hoi An.. For ein vakker liten by!

Som eg skreiv sist so ankom vi Hoi An etter 7 timar paa scooteren, og booka inn paa det fyste og beste vi fann. Det viste seg aa vere veldig lurt, for vi moette ikkje paa ein einaste kakerlakk, rotte eller andre kryp. Der var varmevatn i dusjen, og airconditionen fungerte flott.

I Hoi An er det ikkje so veldig mykje aa ta seg til med anna enn aa nyte livet, og besoeke dei 200 skredderbutikkane dei har der.
Det blei til at eg brukte 1500 kr paa kle. Ikkje heilt etter planen, men eg er i ettertid VELDIG fornoegd.
Eg fikk lagd to skjoert. Eit bobleskjoert og eit blyantskjoert med selar. To jakker, ei kort svart jakke med hette og turkis silkestoff inni, og den andre ei dressjakke med tilhoeyrande shorts. So fikk eg laga ein jumpsuit type sommarslig.. Og to kjolar. Den eine skal eg daa bruke i bryllup til mi kjaere soester Anita som skal gifte seg om knappe 3 veker 😊
Eg vil paasta at 1500 kr for 8 plagg som er skreddersydde ikkje er vaerst. Eg kunne selvfoelgelig ha pruta litt verre..Men dei va no so hyggelige og flinke atte :D Hmmm... Eg ana eit desperat forsoek paa aa rettferdiggjere kjoepa mine her.. 😉

Bortsett fraa aa gaa i skredderbutikka so var vi selvfoelgelig litt kulturelle og. Vi for paa ein guida tur til "My son" som er eit omraade med noke ruinar og styr. Veldig vakkert, men guiden kunne ikkje eit ord engelsk. Bortsett fraa 1200, 1300 og bum hole. Siste skulle bety bomb hole. Barnslige som vi e so syns vi selvfoelgelig det var superfestlig naar han proevde aa seie at Amerikanerane hadde laga store bum holes.
Nok om det.. Eg og Rebecca reiste og paa tur til det som skulle vaere den fantastiske gamlebyen.. Det som var fantastisk med den, var at den va so fantastisk lite fantastisk.. Det var ei gate som dei dreiv aa pussa opp, og ein heil haug med turistsjapper.

No har eg faatt det til aa hoeyres ut som Hoi An er misslykka.. Men det er faktisk tverrt imot. Makan til soet liten by skal ein leite lenge etter. Vi storkosa oss, og har vore i 3 dagar. Stranda er utrulig flott, og veiret har vore fint heile tida. Kor er det blitt av regntida??

Vi har moett masse kjekke folk og her i Hoi An, men dei fleste av dei skal no reise vidare til Nha Trang, mens vi jentene er blitt so utmatta av heten at vi har tenkt aa ta turen til Dalat.. Det er faktisk so varmt at beina mine blei superhovne berre etter eitpar timar paa den Vietnamesiske jorda. (Det kan vaere all risen og nudlane og da men.. eg skyldar paa heten) Dalat skal visst vere litt kjoeligare, og ikkje so vanlig for backpackera aa reise dit..Det her blir spanande 😊

Eg tar gjerne imot oppdateringa paa livet heime paa inboks. Paa foerehand takk 😉



Advertisement



Tot: 0.161s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 57; dbt: 0.1018s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb