31.01.2010-10.02.2010


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Kien Giang » Phu Quoc Island
January 31st 2010
Published: February 11th 2010
Edit Blog Post

Zdarek.. mame sa tu vcelku dobre, teraz mozno az moc, uz sa troska aj
nudime na tomto ostrove (a to sme tu len par dni) bo je tu docela
klud a da sa tu len opalovat a plavat a jazdit na scootri, ktory sme si
rentli. Sme aj minuli takmer fsetky prachy, ale s tym sme aj akosi
pocitali, heh.. Fcera sme boli na 25km vzdialenej plazi a bola tam tak
tepla voda, ze to takmer jakuzzi pripominalo.. no ale co tam bolo
navyse su rozne sfarbene meduzy a ja blbec som sa s jednou zacal hrat
a ma
stipla ci co to robia, heh.. sa mi vyhodili na kozi akesi zakerne cervene
pupaky, ktore strasne svrbeli, a celkovo to neodporucam robit.. ale uz som ok 😊

Predfcerom sme zbehli na fish market nakupit si este zive ryby
(barracuda a nejake veci, ktore som predtym nevidel) a tie sme si
vecer ugrilovali na plazi. Bajecne. Jedlo je tu super, fsetko
organicke a fair-trade, heh.. a uz som tu mal 3 druhy ovocia ktore som nigdy
predtym nevidel. Pokrmy su tu velmi chutne, i ked docela spicy
kuchyna, ale ked si este pridam trocha chili k tomu, tak mi aspon
davaju tie malaroidne komare vecer pokoj, i ked si hubu necitim dalsiu hodinu 😊

Nasa izba je bungalow vlastne taky vacsi a sme radi, ze mame siete nad
postelami, lebo fauny sa tam vyskytuje hojne. Nejaka americka turistka
tu na recepcii vcera chytala amok, ze ma v kupelni najvacsieho pavuka
akeho kedy videla tak som sa len pousmial, heh.. Svaby su tu ako
potkany doma, potkany su tu ako nase macky. Macky tu su vsak
vychudnute tak ako aj psy a asi dost hladuju.. mali by podla mna zacat zrat
potkany a svaby - ja s Yo do toho snad coskoro tiez pojdeme. No zial hmyz
sme videli predavat len v Thajsku, a tu su chalkarne gde sa da kupit
sice psie maso, ale to uz sme mali, tak sme boli zvedavy na nieco ine,
ale macky tu nerobia, musime ist do Saigonu asi zistit a najst. Yo je
tiez smutny ze sme kvoli zmeskanemu letu nestihli zohnat tu hadiu krv
a hadie srdce, ale to mna osobne az tak nemrzi, heh..

Kedze byvame na zapadnej strane ostrova, su tu ultra sunsety kazdy
vecer, az ma to uz ani nezdviha z lehatka aby som sa otocil, lebo viem
ze je to rovnake jak fcera, heh.. ale nie, velmi pekne je tu, 90%
ostrova su lesy
(narodny park) a zvysok prazdne, nedotknute plaze s cistym bielym
pieskom. Co mi chyba su vsak nejake koraly kde by sa dalo potapat. Je
tu na celom ostrove dost ticho a neda sa tu nic
robit, oproti thajskym ostrovom docela nuda, ale zasa je to tu menej
hekticke a take "idilickejsie" - vhodne na pisanie knihy alebo tak,
heh.. takze sa snazim relaxovat (konecne 😊)

Dufam ze v UK uz nie je taka zima, bo rad by som sa vratil do prijemnej jari 😊

Advertisement



Tot: 0.254s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb