Jeg er i Vietnam


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Kien Giang » Phu Quoc Island
February 10th 2010
Published: February 10th 2010
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Jeg bader med elefant 42 secs
Vi har set en grotte. Vi skulle sejle til grotten. Nogen steder var der ikke meget vand i floden eller i grotten.

Jeg så et slange show og der var en kvælerslange og giftslanger. Vi så en slange i vandet i mens vi sejlede i kajak. Da jeg red på elefanten så jeg to slanger.

Vi kører meget i bus og det synes jeg ikke er sjovt. Der var en mand der var meget dum, fordi han satte sig hele tiden op på mig.

Jeg kørte med en sangtheuw hvor vi sad med en motorcykel i mellem os. Der er altid mange mennesker og meget bagage med busserne. Nogen gange kan der være høns og andre dyr med.

Vi er nu i Vietnam. Og den by vi er i er meget lille. Byen hedder hue. vi ser mange fra Danmark. Kejserens palads så vi. Det var meget stort og der var kanoner og vi så mange huse. Vi fik en is fordi her er der 30 grader varmt. Har i det også varmt?

Vi har været ude at sejle i Halong Bay. Vi sov på båden og vi fiskede men vi fangede ikke noget.

I Hanoi er der motorcykler så kan man ikke komme over vejen. Vi går over for rødt for ikke at blive kørt over.


Husk at se videoen




Additional photos below
Photos: 24, Displayed: 22


Advertisement



Tot: 0.158s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0935s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb