Sol og badeliv

Asia » Thailand » South-West Thailand
January 24th 2010
Published: January 24th 2010

Nok en dag med soling her på Koh Samet.

Det er ikke stort som skjer her om man ser bortifra at noen har vært på terrassen å stjålet Michael sine solbriller og lese solbrillene hans
😞 Vi våknet av noe bråk i natt, det var nok da de forsvant!
Solbriller får man kjøpt over alt her men lese solbriller er verre.. Håper han får kjøpt nye på Koh Samui. Michael har som et alternativ til nye briller vurdert å avlegge Bangkok Hospital et besøk for å få utført en laseroperasjon.

Leste akkurat på nettet at det nok en gang er planlagt et militærkupp i Thailand. Om så skjer vil det nok ikke ha noen innvirkning på vår ferie.

Neste blogg fra oss kommer når vi er trygt innlosjert på Carpe Diem på Koh Samui.

For å komme til Koh Samui må vi først ha en ferjetur på en halv time.,en time med taxi og en flytur på en time😊)

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb