Fortsatt på Koh Samet

Asia » Thailand » South-West Thailand
January 23rd 2010
Published: January 23rd 2010

Tjo hei

Vi er som planlagt fortsatt på Koh Samet og her lever vi et skikkelig latmansliv😊

I dag har det vært fint vær og vi har grillet våre kropper så de er brune (leses røde) og fine😊)

Gikk (2 km) inn til "Sentrum" for å se på livet og for en matbit. Det var ikke så mye liv men vi fikk iallefall i oss litt mat.

Denne øya er som sagt en nasjonalpark og det er tydelig at det ikke skal være noe særlig biltrafikk her. Når vi skal ta taxi tilbake til hotellet må vi slenge oss bakpå planen på en picup. Veiene er så dårlig at maks fart er 20 km... Det humper å rister så jævelig at det er ikke til å tru. Men homper eller ei, moro er det.

Det er som sagt lørdag og de innfødte har invadert stranda her... Det drikkes 100 Pipers og synges karaoke - og nei det låter ikke bra!
100 Pipers er den lokale wiskyen og den er billig, ca. NOK 40,- for en liter.

Bilder kan jeg ikke få lagt ut akkurat nå da interforbindelsen her også er utrulig dårlig... Bjørn, de trenger fiber her ute!!

Tot: 0.276s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 61; dbt: 0.0708s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb