Regntid

Asia » Thailand » South-West Thailand » Railay
July 20th 2008
Published: July 20th 2008

KlippeoerKlippeoerKlippeoer

For foden af disse oer er der masser af smaa grotter og laguner man kan udforske
Ja saa pisser det ned...Det betyder at der er lidt tid til at faa opdateret bloggen. I dag er sidste dag her paa Railay Beach. I morgen gaar turen videre til Koh Samui. Vi har haft nogle rigtig gode dage her. I forgaars var vi en tur paa elefanttrekking i junglen. Det var det store hit for ungerne, undtagen Mia der har haft et par dage med feber og ikke har spist noget. I dag er hun heldigvis frisk igen.
Her er utrolig smukt med fine strande omkranset af stejle klipper som er fyldt med smaa huler og laguner. I gaar lejede Kasper og jeg (Soeren) en havkajak og padlede rundt til de naermeste oer, som vi udforskede og sejlede ind i smaa grotter i siden af klipperne.
Som sagt saa regner det lige nu. Ellers har vejret vaeret OK. Der kommer et par skyller hver dag, men som regel klarer det op igen hurtigt. Naar det regner kan vi sidde paa vores terrasse og kigge paa aberne der leger rundt i traeerne lige uden for.
Det skal helst holde toert i morgen naar vi skal videre (og heller ikke blaese for meget!) da den eneste vej herfra er med long
ElefanttrekkingElefanttrekkingElefanttrekking

Kasper styrer elefanten med haard haand
tail baad. Og det ville ikke vaere saa fedt med gennembloedt bagage (og boern).

NB: Ud over billederne fra idag har jeg uploadet nogle flere fra de andre dage

TropedrinksTropedrinks
Tropedrinks

Kasper og hans mor faar sig en drink i varmen

20th July 2008

I er da ikke i Thailand
Hmmm, med det regnvejr lyder det mere som om i befinder jer i Danmark. Er billederne taget i Knuthenborg safaripark? Ha' en super tur!

Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb