13 speil og litt triks med noen lys


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
February 5th 2003
Published: February 5th 2003
Edit Blog Post

Ellers saa skjedde det sproeste her paa mandagen da. Jeg sitter paa en ladyboy bar (siden jeg naa kjenner alle der), naar det setter seg ned en mann i 50-aarene ved siden av meg. Etterhvert begynner vi aa prate sammen (han spoer meg faktisk om jeg ER jente...), og det viser seg at han er norsk. Han forteller meg at han jobber i Shanghai, og jeg lurer paa hvilket firma. Tenker at hvis det er et norsk firma saa har jeg sikkert hoert om det, siden jeg har soekt paa jobb i alle norske firmaene i Kina. Saa viser det seg faktisk at han jobber i Raddicon. I oktober ble jeg tilbudt en jobb i Shanghai, i et norsk fast-food firma, men tok den ikke siden loenna var for lav. Vel, tror du faen meg ikke at det er han da... som tilboed meg den jobben den gangen. Hvor unlikely er det??? Der sitter jeg paa en ladyboy bar paa Samui, og han som setter seg paa stolen ved siden av meg er faktisk samme mann som tilboed emg jobb i firmaet sitt fire maaneder siden. Det viste seg faktisk at det hadde vaert noen misforstaaelser ute og gaatt mellom oss, angaaende loenn og ting og tang, og at han faktisk hadde virkelig haapet at jeg hadde tatt jobben. Vel, saa vi diskuterte ditt og datt, og naa har jeg faatt tilbud om sommerjobb i firmaet hans neste jul, samt at han kunne godt vaere interessert i at jeg tar kontakt med han etter at jeg er ferdig med Master-graden min. Det beviser bare at det ikke er flere enn 13 mennesker i verden, og resten blir ordnet med lure triks med speil...

Advertisement



Tot: 0.138s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb