klo 18.30

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
February 4th 2008
Published: February 4th 2008

ja niin sita on taas saavuttu valloittamaan seuraava paikka, Koh Samui, Andamanin meren saariryhman suurin saari. Pakettimatkaajien valtaama saari on osoittautunut suhteellisen suureksi parin paivan mopotiedustelun jalkeen. Eilen ajettiin saari ympari ja kilometreja kertyi yli 60. Oma bungalowimme sijaitsee vahan rauhallisemmalla puolella Big Buddha Beachilla. Ranta on yllaripyllari nimetty ison buddhapatsaan mukaan, joka sijaitsee rannan edustalla pienella saarella. Kaytiin toissapaivana katsomassa tuota 12metrista kultaista miesta vahan kauempaa, mutta ei viitsitty menna itse temppelialueelle ilman pitkahihaista paitaa ja pitkia housuja. Temppelialueen edessa oli useita kieltoja avoimien vaatteiden kaytosta, mutta se ei brittiurpoja nayttanyt haittaavan, ja paikalliset eivat tietenkaan kehdanneet sanoa mitaan.

Koh Phanganilla kaytettiin pari tuntia aikaa internetissa ja loydettiinkin taas oikein mukava bungalow, joka on taasen hotellitasoinen. 12euroa yolta ei ole paha hinta aivan uima-altaan vieressa olevasta mokkeroisesta. Ikava kylla bungalowkyla on taynna britteja jotka istuvat aamusta iltaan allasbaarissa katsomassa futista ja tinttaamassa bissea.

Ajattelimme asustella Samuilla viela nelja paivaa ennen siirtymista Koh Lantalle. Saarella tuntuu olevan paljon nahtavaa ja tehtavaa. Tanaan kaytiin katsomassa krokotiilishowta, joka osottautui jokseenkin flopiksi, ja siita rahastettiin 10e per aija. Tarjontaan kuuluu mm. minigolf, jalkapallominigolf, frisbeegolf, golf, monkey show, snake show, benjihyppy ym.ym. Hinnat ovat tietysti kysynnasta johtuen helevetin korkeita.

Kuvia ei nyt olla saatu mistaan, johtuen kameran olotilasta, mutta tilanteeseen on ilmeisti tulossa muutos Susun sponsorin toimesta. Videokameralla on jotain kuvailtu, mutta niitapa en nyt tanne ala uploadaamaan.

Palatkaamme asiaan varmaankin viela taalta Samuilta tai sitten Koh Lantalta...

5th February 2008

kuvia
Nyt kun ei saada kuvia blogiin, niin vinkiksi (jos ette ole jo huomanneet) teille blogin seuraajille, että klikatkaa tuosta ylhäältä esim. "Asia » Thailand » South » Ko Samui" tuota Ko Samuita, niin siellä on matkailijoiden kuvia saarelta. Sieltä näkee vähän millasta kussakin paikassa on. Toivottavasti saatte pian hankittua jonkinlaisen photoaparaatin, jotta saadaan kuvia nähä TEISTÄKIN, miten ruskeita olette jne. Kovasti täällä odotellaan Jonnen uusia juttuja, joten antaa vaan tulla kuvauksia aasialaisesta elämästä, vaikkei niitä kuvia olisikaan. Vielä reilu 3 viikkoa, se ei oo paljon se..... Pärjäilkää!

ollaanhan sitä blogia luettu koko ajan
mutta nyt vasta ekat kommentit. Kiva on ollut lukea, miten teillä siellä menee, vaikeeta vaan kuvitella sitä lämpöä jne täällä Suomessa. Me lähdetään Jussin kanssa tulemaan sitten Thaikkulaan huomenna illalla, joten samoilla leveysasteilla ollaan pian. Ollaan siis esin Chiang Maissa, pohjoisessa, 5 pv, ja sitten vielä pohjoisempana Chiang Raissa 2 pv, ja sitten mennään huahiniin makoilemaan viikoksi. Terkut Susannalle, pärjäilkää.T Raija ja Jussi

Tot: 0.145s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.1254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb