Phi Phi

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
November 24th 2008
Published: December 12th 2008

Tog vi en båd til Koh Phi Phi Don. Sydøstasiens paradis. I det man træder af båden og begynder at gå ind i den lille by fornemmer man straks at dette er noget helt specielt, noget der hverken kan beskrives med ord eller billeder. Dette er måske lidt overdrevet, men faktum er at dette virkelig er en dejlig ø. Der var massere af unge mennekser som os selv, der ikke var blege for at give den godt gas hver aften, i byen og på stranden. Hvad næsten endnu bedre er, så er vandet omkring Phi Phi øerne virkelig lækkert og besluttede os derfor for at tage ud og dykke den ene morgen (2 dyk kostede 350 kr). Da vi også ville se Koh Lanta inden vores visum udløb blev vi allerede nød til at tage en båd væk herfra den 1. Imellem tiden var der dog sket det uheldige, at jeg var blevet syg og havde 40,3 i feber og blev derfor nød til at få 4 indsprøjtninger på det lokale hospital og 10 dages antibiotika. Øv øv.

Tot: 0.125s; Tpl: 0.024s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb