Full moon


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
March 5th 2015
Published: March 20th 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Full moon party och hotell


Har inte haft så bra internet på ett antal dagar, så har inte kunnat lägga upp några uppdateringar. Har dock skrivit till och från, så det kommer upp när jag har möjlighet!

Varje månad då det är fullmåne anordnas den legendariska enkvällsfestivalen vid stranden på koh phangan. Det är en lång strand med flera dansgolv, barer, mat mm. Det uppskattas komma 10-20 000 personer till tillställningen, och mycket folk var det. Trots det lyckades jag stöta på några personer vi träffade på Ko Tao. Någon tog mina flipflops, men halvkul att ta del av hela upplevelsen.

Inget jag känner att jag vill göra om, men nu kan man bocka av det från listan iaf.


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb