Koh Phangan

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
August 11th 2008
Published: August 16th 2008

Saa ankom vi til Thailand, hvor vi straks blev koert paa hver vores scooter gennem byen. Vi ville meget gerne til Koh Phangang med det samme, men det kunne vi ikke lige arrangere desvaerre. Saa istedet overnattede vi paa et hotel ( i en nederen by vi stadig ikke kender navnet paa) og stod tidligt op dagen efter. Her tog vi en bus (en bustur paa 12timer) til faergen, hvor os drenge, drak os en lille skid paa (Jesper ynglings udtryk). Vi var fremme paa Koh Phangang kl. 22.00 hvor vi blev indlogeret paa "Same Same", som er ejet af en dansker. Her kunne man faa Hakkeboef og braedende kaerlighed. SKOENT!!! Temmelig traet af ris og karry...

Aftenen efter ankomsten var vi ret berusede og gav den temmelig fuld aed paa den berygtede Haad Rin strand (full moon stranden). Selv paa normale daen er der for sygt gang i det sted og vi fik skyllet rimelig mange buckets ned (nogle mere end andre). Nicklas, aahh den unge sailor, var SAA stang, massivt, ekstrem stiv og har sat nye stadarder for skandaler... ENORME skandaler. Mere vil vi ikke naevne dette (Mest af hensyn til at hans foraeldre ogsaa laeser denne blog), men billederne taler for sig selv. Oeen her er top fyldt med saerlinge, vi moedte blandt andre Hercules.. Se hvor fin en kropsbehaaring:o)

Dagen efter lejede vi bil og koerte lidt rundt paa oen, det var lidt underligt at koere i venstre side, men det var ok. Vi red paa elefanter og var paa Amsterdam Bar. En bar der ligger 100meter over sealevel. Her kunne man ligge og nyde solnedgangen. Og en pibe tobak, hvis i forstaar saadan en, men det benyttede vi os ikke af.

Saa kom vi hjem og Sanja og Camilla proevede at spille guitar (giver ret hurtigt op), paa de 2 nyindkoebte guitare. Det gik Ok:o)

Idag torsdag d. 14 august har vi varet ude at se Tempel og har vaeret paa stranden. Herefter proevede vi vandscootere og Sanja styrede for vildt, men hun er jo ogsaa af en vild natur...

Og jo, Kasper er den heldige ejer af en omgang Diarria mama mia... Ellers har vi vaeret heldige mht. sygdomme. udover Nicklas druksyge selvfoelgelig.

Vi vender staerkt tilbage senere...

Sanjas evige kommentar:Sanjas evige kommentar:
Sanjas evige kommentar:

"Du er jo syg - I HOVEDET"

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0362s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb