Ko Mook :)


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Muk
February 3rd 2007
Published: February 4th 2007
Edit Blog Post

Hei igjen😊

I dag forlot vi Ko Mook, og reiste vidare soerover..til Ko Lipe😊 en heil dag me reising, men vi e egentli ikkje komt oss saa masse lenger..vi naerma oss iallefall grensa til Malaysia..vi e nettopp komt fram, saa langt virka d veldi bra😊 Vi tok baat fra pak Bara, som tok tre tima..sida her ikkje e kai paa oeya, maatte vi over i long-tail baata, saakalte taxi- baata..d vakje bare bare aa komme seg i land..vi gikk stadig paa grunn paa revene, og "sjaafoeren" hoppa over bord fleire ganga for aa skubbe oss av..heldigvis visste han ka han gjor!!men sjoen saag flott ut me alle korallane og fiska i alle farga..gleda oss til aa snorkle litt😊

For aa oppsumere litt..baatturen fra Ko Lanta viste seg aa bli litt lenger enn vi hadde rekna me..vi fikk beskje om at d skulle ta en og en halv time..men neida..d viste seg aa vaere en "sightseeing-baat" i tillegg til passasjerbaat..saa vi stoppa i hytt og pine for at folk skulle faa snorkle osv..men d va jo egentli greit for oss, fikk vi sett litt meir og😊 vi kom oss no fram til slutt..Vi blei igjen frakta til land i en long-tail baat, som sannsynligvis va kjoept og betalt av eigarane paa Ko Mook resort..vakje saa hoege i hatten naar vi kom fram..stranda besto av gjoerme, vatne va grumsete og forurensa..en italiener som hadde vaert me samme baat som oss(klagde heile baatturen..) va lite blid naar han saag kor han hadde booka ferien sin..men vi hadde iallefall ikkje tenkt aa bli her..i den drepande varmen trakka vi innover oeya, me tunge sekka paa ryggen..viste seg aa bli en fin tur, fasinerande😊 vi kom til en liten landsby, "veien" gikk innimellom husene til folk..arti aa sjaa korsen dei bodde, standaren betydelig lavare enn d vi e vandt til..og d saag ut som at dei tok livet veeeldi me ro..for aa sei d mildt..alle smilte og vinka til oss der vi gikk svette og forkava..foelte oss beglodd samtidig som velkommen..😊vi ante jo ikkje kor vi skulle, men fulgte anvisningane vi fikk paa veien, folk peika oss vidare..der e ingen bilvei paa oeya, men folk suste fram og tilbake paa mopeda..d bor ca 300 muslimske familia paa oeya, trur dei va like nyskjerrige paa oss som vi va paa dei..hyggelige folk😊..etter ca 4 km me gaaing, aapna havet seg endeli foran oss igjen..� va
Framme paa Ko Mook..:)Framme paa Ko Mook..:)Framme paa Ko Mook..:)

fortsatt et stykke igjen aa gaa..
vi passe slitne og Jaana ganske forskremt, etter aa ha sett en edderkopp paa stoerrelse me en stor knyttneve..angst!!

Vi tok inn paa ett av dei faa resortene som va der, utruli fin plass! Fyste natta spanderte vi paa oss et komfortabelt rom, som vi dagen etter bytta ut me en ussel bungalow..ikkje litt tett engang!takk og lov for myggnettet over senga, eller rettare sagt madrassa paa golvet..der blei vi i tre netter..vi overlevde no d og😊

Dagane gikk me til soling og bading, avslapping..😊ikkje stort anna aa finne paa..vi gikk oss en tur tilbake til landsbyen, i jakt paa meir solkrem,noke som ikkje va saa lett aa faa tak i..bortsett fra et par lokale "sjappe", saa va der ingen butikka..menmen..paa veien oppdaga vi ei usedvanlig flott strand!den va bare helt utruli!!vi klarte saa vidt aa holde maska naar vi spurte om prisen paa overnatting der..laag bare ett resort,dei hadde monopol paa stranda..jaja..kanskje en gang naar vi blir rike og beroemte😊

Generelt saa virka d som om at folk i Thailand har veeldi god tid..saerli her, folk e veldi avslappa..paa grensa til late (ikkje alle selvfoelgeli..)..Jaana blir stressa over kor seint dei gaar og kor god tid
framme snart..?framme snart..?framme snart..?

omringa av gummitre..
dei har!!

Ellers har vi d fortsatt kjempefint!ikkje drept kverandre enda..😊

Haape dokke har d kaldt og fint heime😊





Additional photos below
Photos: 20, Displayed: 20


Advertisement

Ingen grunn til aa smile akkurat..Ingen grunn til aa smile akkurat..
Ingen grunn til aa smile akkurat..

saanne skilt ser man overalt her!


4th February 2007

Fint reisebrev .
Flott å lese at de har mange fine og spennande opplevingar underveis. Fine foto også. Her er alt som før : regn. God tur og god ferie vidare.
4th February 2007

Helsing
Hallo hallo:p... er dokke heldige, eller er det bare meg. Det er bra at dokke har det fint... bruka solkrem... haha:) Håper dokke får ei super reise vidare!, kanskje noken edderkoppar på veien, kven veit:p...
4th February 2007

Hallo dokke der på dei endelause strendene
Hei igjen!! Det var grådig kjekt å høyre fra dokke igjen!!! No sitte eg og Bette her og lese om dokke, det ser bare fabelaktig ut som vanlig! Vi e no iakkefall fortsatt misunnelige, det kan vi no bare fortelle dokke! Bortsett fra dei derre edderkoppane, dei kan dokke ha for oss:) men vi e no bare gla for at Jaana ikkje har fått hjerteinfarkt...PS ikkje ta med noken heim i bagasjen....argh!! Her heime e alt som før! Akkurat no har Ingrid og Arvid stort stilas i stua...sa no fære siste rest av det pissegule panelet! HAHAHAHAAAA!!! Fortsatt god tur!! Hilsen Bette, Ingrid og Arvid!!! Vi talast snart igjen!!
4th February 2007

hilsen
hallo!!!! Fortsatt suuuupert å "reise" sammen m dokke:-) d hjelpe godt mot d sure griseværet vi har her!! D må være flott å reise rundt der d e lite turista,og ikkje minst å få sjå kordan folk leve og bur! E enig m Gunnar; Jaana bør følge nøye med,og få m seg oppskrifta på å stresse mindre.....Ser fantastisk ut der,forstår godt at d e mulig å ha rolige dagar i et sånt paradis:-) Kunne tenkt meg ei sånn basthytte nede i fjøra,om d fins sånne gjer d sjøl byggesett,så send ei heim i posten:-) Forsatt god tur!!!!
4th February 2007

vi er imponert!
Dette blir bare meir og meir utruleg. Tenk å bu i heimestrikka hytte, ligge i hengekøye, bade og kose seg no i februar. Kan godt forstå at taiane er nermast late i slike omgivelsar. Det trur eg jammen vi og ville ha vore. Kos dokke vidare på turen.
6th February 2007

hei igjen
hei turistene, her sitter jeg klistra til skjermen, det er like kjekt å se hvordan turen er for dere videre, jeg føler nesten at jeg er med på reisen med dere- disse loggene dere skriver er helt supre å følge med på. nei no begynner timen, so jeg må vel konsentrere meg med noe annet. Lykke til videre mange klemmer
7th February 2007

Mai thai i kokkosnøtt, ja takk!
Altså.....bare en liten oppdatering fra Noreg....ARGH! Det e no 16 minusgrader på Eid..og eg har ikkje med meg Bodø-jakka mi(veit ikkje om dokke har sett den, men den e veldig tjukk og brun og stygg- men veldig varm!) Fryse sånn at eg trur eg skal krepere, vondt å puste e det og..Så bare ikkje noke klaging om king size edderkopper og myggnetting, dokke e i himmelen sånn eg ser det:)! Har bare så gråådig lyst til Ko "ett eller anna" akkurat no, at eg måtte inn på bloggen og lese om alt en gong til! Gleda meg til den neste oppdateringa, trenge noke å varme meg på:)!! Håpe alt e vel, ta vare på kvarandre- og ja, kom snart heim igjen! Klem
7th February 2007

halloen
her e minus 8 grader,vi er litt misunnelige når vi ser på det flotte været.alt e bare bra her på raudeberg,men no gler vi oss til våren,vi fryser!!!!klem fra espen og trine
7th February 2007

Line dåååååå
Nei, nei og atter nei! Ditta skulle bare ikkje skje! Eg hadde satt meg et mål her i livet, og det var å skrive her før Line gjorde det. Tenkte selvfølgelig at eg hadde all verdens tid, og ingen stress, men det skal du ha Line, dinna gongen var du meir handlekraftig enn eg. Gratulerer! Unnskyldninga mi får vere at eg va i Bergen i helga, og eg må sei eg vart skuffa, for der REGNA det!!! Utelivet derimot, va no iallefall bra. Skjønna korfor du lika deg så godt i Bergen! ( Jada, eg veit eg veit .... eg ekje 20 enda, men av og til hjelpe det veldig å bare smile fint. Ditta har du gode erfaringa med Jaana :-) Det er kjekt å sjå at dokke kosa dokke, men ikkje tru du klare å friste meg med bildene dine Jaana! I motsetning til dei andre her, så har ikkje eg planer om å innrømme at eg er misunnelig. Det nederlaget vil bare bli for stort! I staden stemmer eg for meir snø her heime, og det kan godt fryse på litt og, så sleppe eg iallefall all den masinga om "kortid du skal ta lappen då?" Trur Line er ganske så enig med meg i dinna påstanden! No høyre eg samf.kunn boka rope på meg! Mens dokke leve late daga der nede, må jo noken vere igjen her og sørge for at lærerane har jobb dei og. KLTDT!
8th February 2007

Hytte!
Vi og vil ha ei sånn hytte! Men det var ikkje klatretårn på dokka? Det er det på vår. Ha ein elles fine tur vidare! Vi følgjer med og ser kva det styrer med. Kjempekjekt!

Tot: 0.136s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0932s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb