Koh Ngai-Koh Lanta mm

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lanta
April 2nd 2009
Published: April 2nd 2009

Koh NgaiKoh NgaiKoh Ngai

udsigten fra vores bungalow
Hej med jer

Vi rejste fra Koh Lipeh til Koh Ngai med speedbåd, en tur på 4 timer - men utrolig smuk.

Koh Ngai er nok det smukkeste vi har i set i Thailand. På koh Ngai er der ingen fastboende, ingen biler, på øen er der 5 små hoteller og intet andet. Alt skal sejles hertil!

Vi brugte den ene dag på at tage en longtailbåd ud og snorkle og se de 4 omkringliggende øer.

Efter et par dage begyndte vi at få lidt økuller, og tog en longtailbåd til Koh Lanta - hvor vi boede 4 dage
på et hyggeligt sted Narima syd på øen. Koh Lanta er hovedsageligt muslimsk og ikke så turistet som mange af de øvrige øer.

Aonang begyndte at trække, så vi tog en færge til fastlandet - hvor vi er lige nu, vi bor på Sunda Resort - et sted vi har boet før, rigtig hyggligt og langt væk fra alle turisterne.

Vi mødte igen det par tyskere vi mødte på Koh ngai - så vi lejede en longtailbåd sammen med dem til Raylai og tilbragte en dag sammen med dem derovre.

Vi glæder os til at se familie og venner, lørdag den 4. april mødes vi med Louise og Jes på Koh Lanta - fedt.

indgangen til emerald cave koh Mukindgangen til emerald cave koh Muk
indgangen til emerald cave koh Muk

vi svømmede i grotte 100 meter i mørke - hvilket ikke var så slemt - det var værre med de 200 thaier som ikke kunne svømme og som kastede op i vandet. Ikke det fedeste vi har oplevet

Tot: 0.061s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb