Klong Dao Beach


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lanta
December 21st 2007
Published: December 21st 2007
Edit Blog Post

Hallo folkens.
Her kommer min foeste oppdatering etter noen dager paa Ko Lanta i Thailand.
Jeg satser paa aa bruke den foeste uka til aa tilvenne meg klimaet her nede.
Det er volsomt varmt her nede og man maa passe paa aa ikke bli brendt paa en sart vinterhud.
Maa ogsaa passe paa aa drikke nok.
Jeg har tatt noen bilder som jeg legger ut paa denne bloggen. Ble bare noen faa bilder.

Dere faar ha en riktig god jul alle sammen der hjemme.

NB! Kommer tilbake med ny blogg forhaapentligvis i romjula med forhaapentligvis flere bilder


Hilsen Olav.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Hurtigbaat fra KrabiHurtigbaat fra Krabi
Hurtigbaat fra Krabi

Paa hurtigbaaten fra Krabi til Ko Lanta.


Tot: 0.071s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb