Siste dagen på Samet

January 14th 2009
Published: January 14th 2009

12.01.2009 kl. 14:00 lokal tid

Ja da er nok en dag på stranda over her på Samet. Det blåser vedlig her i dag så det er nesten ikke mulig å bade. Vi har nå forflyttet oss opp fra stranda til balkongen utenfor bungalowen vi bor i. Her skal vi nyte en kopp kaffe og utsikten. Har nå fått bestilt rom på Samui, det blir på B1 http://www.b1villa.com/resort
som ligger rett ved Fisherman village. Det er en stille del av Samui.

13.01.2009 kl. 08:00 lokal tid

Da er det nok morgen og vi er klare for noen timer på stranda. I dag ble vi vekket av en haug med valper som løp rundt på terrassen vår. De er så søte men fulle av lopper som alle hundene her nede.
I går kveld hadde vi en bedre middag rett bortenfor der vi bor. Vi er lei av Thai mat så det var på tide med en ordentlig biff😊 Må si det smakte med en skikkelig biff og poteter.

I morgen skal vi dra med fly fra Pattaya til Samui. Skal bli godt med litt forandring. 6 dager på samme sted er mere enn nok.

Tot: 0.064s; Tpl: 0.03s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb