Koh Mak - Paradise on earth

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Mak
February 5th 2009
Published: February 5th 2009

Vi nyder stadigt tilvaerelsen - sol, sommer og bagagen tilbage. Hvad mere kan man oenske sig?! Har tilbragt 4 dage paa en lille uspoleret oe i naerheden (koh Mak). Rent paradis (billederne lyver ikke) . Vi sejlede derud i speedbaad, hvilket boernene syntes var sjovt. Sjovere blev det, da vi blev sat af i vand til knaeene og matte gaa i land. Boede et lille, nyt sted med kun 8 bungalows - 10m. fra poolen, 50m fra vandkanten og den meste fantastiske mad. Der var absolut intet at lave - andet end at bade og gaa ture ved den stort set mennesketomme strand. Marcus kunne bruge hele dagen paa at gaa i vandkanten og samle muslingeskaller. Naar vi gik langs stranden moedte vi efter 4-500 meter de naeste bungalows ellers var der tomt. Oen blev for et par aar siden kaaret til een af verdens 10 bedste "secret beaches". Spoergsmaalet er hvornaar tursimen for alvor vil goere sit indtog..... Nu er det sidste badedag - i morgen rejser vi til Cambodia. Har pt lidt svaert ved at se, hvordan vi skal faa overskud til at vaere kulturelle. Vi er totalt nede i gear.

Tot: 0.139s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0944s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb