Koh Chang

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang
July 31st 2008
Published: July 31st 2008

Den lille havfrueDen lille havfrueDen lille havfrue

Nadja hygger sig i poolen
Nu har vi vaeret paa Koh Chang et par dage. Koh Chang er en oe der ligger helt oestpaa i Thailand naer graensen til Cambodia. Det er en oe der foerst nu er ved at komme igang med turismen, saa den er relativt uberoert. Strandene her er lidt anderledes end de andre steder i har vaeret. Her er hoejere boelger og en kraftig understroem (der er druknet 3 denne maaned) saa ungerne faar ikke lov at gaa for langt ud.
Vi besluttede at tage den nemme loesning og flyve herovertil fra Koh Samui, da vi ellers skulle ud i et par dags rejser. Det er heldigvis meget billigt at flyve indenrigs, saa budgettet er kun lettere overskredet.
De sidste par dage har vi slappet af ved poolen, og i dag har vi vaeret ude og se et flot vandfald midt paa oen, hvor vi kunne bade. Man skulle gaa et par kilometer gennem regnskoven for at komme derud og det var en fed oplevelse.
I morgen skal vi ud og svoemme med delfiner. Det har vi det meget frem til, saa forhaabentlig bliver det en god tur.
Vejret her er faktisk udemaerket. Der kommer et par regnbyger (rimelig kraftige!) hver dag,
PoolbarenPoolbarenPoolbaren

Ungerne er gaaet i poolbaren med et par ferievenner.
men saa klarer det op igen saa vi faar lidt sol paa sulet 😊
Ellers er planen at vi bliver her til paa mandag hvor vi rejser til Bangkok hvor vi bruger de sidste dage indtil vi tager hjem naeste torsdag. Nu er jeg ved at blive aedt op af myg saa jeg stopper her...

VandfaldVandfald
Vandfald

Badning ved vandfaldet
StrandenStranden
Stranden

Vandring i strandkanten

31st July 2008

Ser skønt ud
Hej Alle 5 Hvor ser det skønt ud. Dejligt at i hygger og slapper af, det ser bare for fedt ud der ved vandfaldet. Håber i får endnu nogle dejlige dage. Jeg glæder mig til at se dig igen, Malene. Jeg må jo være alene på pinden (arbejdet) i en uge. Glæder mig til at høre mere om jeres tur, men super fedt at se billeder og læse om det. Ha' det rigtig dejligt, alle 5!!! Knus Susanne (sew)
31st July 2008

Er såååå misundelig...
Hvor lyder og ser det bare fantastisk ud, I ligner nogle totalt livsnydere.. men nu lakker tiden mod ende - tænk I har KUN en uge tilbage )o; Vi har heldigvis fået lov til at snuse lidt til sommeren her i DK, en fantastisk uge vi har haft.. op mod 30 gr. =vildt. Kenneth, Simon og jeg har siddet på terassen og nydt en øl ell to til nu... skal hilse mange gange!! Glæder mig til at høre/se mere fra Jeres tur... et må koste en grillaften, ti hi.... Knus herfra Simon, Kenneth og Dorthe

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb