Traveling with the siblings: family reunion in Bangkok

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
June 21st 2013
Published: June 25th 2013

Bangkok was the beginning of 3 weeks traveling in Thailand with my brother José and my Sister Valentina (Vale). They joined me during my 2 year "leisure escape" from Chile. It all started last year while I was still in Australia and I was skyping with José. He wanted to do something for his 30th birthday; "Maybe go to Colombia for 10 days or so" he said. He then asked me where I was going to... Read Full Entry

Photos are below

25th June 2013

saludos desde Lonquen
Hola Dani, da tanto gusto verlos a los 3 juntos. Muy entretenido el relato y las fotos buenísimas. Acá todo sin novedad. Mónica y los niños muy bien. Pablo fue a Argentina hace 2 semanas por un intercambio escolar de su curso. Esta semana tenemos a un niño argentino en casa con nosotros. Estamos pensando en Julio ir a Puerto Montt a ver unos amigos para las vacaciones de invierno de los niños. un abrazo Andrés

Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0561s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb