Pääkaupunkiin takaisin

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 19th 2012
Published: December 20th 2012

Nukuin kunnolla ja jatin aamu-uinnin valiin. Vatsa toimi sen verran vilkkaasti, etta paatin ottaa immodiumia, jotta bussimatkalla ei tulisi ongelmia. Olin saanut selville etta majapaikkamme lahelta lahtisi bussi lentokentalle. Hotellin respa tiesi kertoa tarkemman lahtopaikan. Sinne oli matkaa vajaa puolisen kilometria. Myohastyimme juuri klo 12 lahtevasta bussista, joten oli reilusti aikaa odottaa tunnin paasta lahtevaa seuraavaa, jossa olikin hyvin tilaa.

Lentokentalta menimme sitten junalla Makkasanin asemalle. Sielta oli tarkoitus jatkaa hotelliin taksilla, mutta taksia olisi joutunut odottamaan kuulemma 20 minuuttia, joten kavelimme 200 metrin paassa olevalle metroasemalle ja menimme metrolla.

Vein pyykkeja pesetettavaksi ja vaihdoin rahaa. Olin huomannut etta kateiseuroilla sai noin 10 % enemman bahteja kuin automaatista nostamalla luottokortilla. Soin talla kertaa pippuripihvin ja banaanilatyn. Illalla tuli ostettua baarikierroksella viela kadulta heinasirkkoja ja sammakoita. Ihan rapeita mutta turhan suolaisia.

Tot: 0.036s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0184s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb