USB problemen :-)

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
April 13th 2005
Published: April 13th 2005

Teken van leven:

En daar zitten we dan in de lobby van het hotel, met op cd en memory stick de eerste foto'tjes op een heel verhaal...

Wat denk je: heeft PC hier geen CDROM. En geen tijd om het verhaal opnieuw te typen :-(

Maar goed,we leven nog, en 't is ERG warm hier... Nu opzoek naar een internet cafe MET cdrom of USB ondersteuning...

Groetjes,

Jacinta en Ramon

13th April 2005

USB-Problemen
Hoi Ramon and Jacinta, Geniet van de warmte. Hier in Nederland is het druilerig weer. De hele dag regen..... De fotos zijn we nog wel. Veel plezier !!!!! Danny - Danny
13th April 2005

Wat nou USB problemen??
Ola vakantie gangers! nou hele vakantie naar de klote nu je USB niet werkt!! Doe ff lekker normaal man!! Trouwens ff verslag uit Nederland: Dag 1 - Al bij de alfa dealer geweest! :-)) al je voor lichten deden het niet meer!! uitslag drie nieuwe lampjes!!! - Sander
14th April 2005

lol
yo alles goed daar dat had je kunnen verwachten he in zo een land maar geen cd rom hahahahah is daar geen export handel te beginnen zw goes global hahaha heel veel plezier tot horens Cor - Cor

Tot: 0.263s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 63; dbt: 0.0911s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb