Thailand

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 13th 2011
Published: January 30th 2011

Vandaag hebben we redelijk internet gevonden en zijn we fit genoeg om even te bloggen.
Bloggen was in Myanmar onmogelijk aangezien zelf mail openen een half uur duurde en de stroom geregeld uitviel.
We beginnen bij het begin van de vakantie en kijken wel hoe ver we komen 😉

Bangkok

13 januari 2011

Vanochtend na een goede vlucht vroeg in Bangkok aangekomen. Vanaf de airport zijn we met de skytrain in 30 minuten naar de stad gereden. Het is ongeveer 800 als we goed en wel in Bangkok zijn, nu nog naar een guesthouse/hotel opzoek. Van de skytrain zijn we een stukje gaan lopen naar de Khlong boat (kleine bootjes die van halte naar halte gaan door de kleine wateren in Bangkok) en nemen we die tot de eind halte bij Golden Mount. Hier vandaan is het nog zo'n 20 minuten lopen naar Khao San road. Hier bleken veel hotels en guesthouses vol te zijn, maar gelukking hebben we rond een uur of 11 een leuke plek gevonden. De rest van de dag hebben we niet veel gedaan. We zijn met een tuktuk naar het Siam center gegaan en verder hebben we bij Khao San rond gelopen en lekker vroeg gaan slapen.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.038s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb