Special price for you my friend

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 16th 2010
Published: November 16th 2010

Hoe komt het toch dat we bijna meer in de hoofdstad van Maleisiƫ zijn geweest dat in onze eigen hoofdstad? Nadat we besloten hadden nooit meer terug naar Maleisiƫ te gaan zitten we inmiddels als zeven uur te wachten op onze vlucht naar Kuala Lumpur, dit keer hebben we geen keuze, we moeten hier weg want ons visum voor Thailand verloopt vandaag... Toeristen uit Nederland en waarschijnlijk heel ... Read Full Entry

Photos are below

16th November 2010

ik ga het toch vragen.....hoe weet je dat connie haar boodschappen in bangkok doet? was het een travo die op haar lijkt? thailand lijkt me echt iets voor 18 jarige amerikaanse meisjes, maar goed, de foto's zijn weer geweldig, enne....anka weet mooiere sjaals te vinden dan mijn thaise achterbuurbrouw. geniet van de zon, hier begint het koud te worden! groet, henny
25th November 2010

geweldig
ha samen. t was weer geweldig vandaag nog eens de foto,s goed bekeken de hoed met de schort staat je goed. dus dat wordt volgend jaar met de kerst eten bij jullie, wel fijn dat de avonden zo afkoelen dat slaapt lekker. de groetjes en liefs thuisfront xxxx
2nd December 2010

In gods naam!!!! WAAR HEBBEN JULLIE JE SCHOEN GEZET!!!

Tot: 0.043s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb