SAME SAME BANGKOK

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
February 28th 2009
Published: February 28th 2009

ready to travelready to travelready to travel

This time Juvigiller will be travelling together with Mr. & Mrs. Onut
Sawadee ka (hello),
We are again in Bangkok. This time with a couple, 30 years friends. This is their first experience in South East Asia and we enjoy sharing their excitements. We stayed at th same Hotel as we did last time, Rambuttri Village Inn, very near to Khao San Road; crazy as usual.
As we arrived at the hotel, the first thing to do was to visit Indonasian Embassy for our visa, but unfortinately the Embassy was close until 2nd March 2009 because of the Asian Assembly.
We visited Suan Lum night market , near Sukhumvit area and had a nice dinner . One day we took a river tour. The last day altogetherwe visited Floating Market about 100 km away from BKK. In the afternoon, while our friends were visiting Royal Grand Palace and Wat Poo we went shopping.
Tonight ,28 Feb.2009 , we are leaving for Koh Tao by combined bus and ferry trip.
We love you all.

at British Cafe near our hotel

1st March 2009

new adventure
ç1lg1n çiftler; Yeni bir macerada tekrar blog yazarken sizi gormek cok guzel. Baz1 arkadaslar merakla bekliyorlard1 blogunuzu. Hepinize sevgiler selamlar. Not: resimlerde kalite sorunu var san1r1m. oncekilerde daha iyiydi sanki. upload ederken kalitesi bozuluyor olabilir.

1'm impatient to join you.
Fotolar1 görünce mart ay1 çabuk geçsin diye dua etmeye ba_lad1m.Size sal1kla keyifli gezmeler ve seyirler diliyorum. Sevgiler. Ferah
2nd March 2009

Khap koon ka (thank you)
Bizim buralar cok guzel yani Tayland. Fotolar icin uyarina tesekkurler. sanirim upload ederken kalite bozulmasi oldu. ama bir dahaki blogda deniz alti fotolari cok guzel. Hepinize sevgiler Bizi izleyen arkadaslariniza da sevgiler.

we too
Bizde seninle bulusmak icin sabirsizlaniyoruz. Sevgiler
2nd March 2009

yazanlardan sevgiler
Sal1kla ba_lad11n1z gezinizin devam1n1 dileriz. Bizi de fotlolarla gezinize dahil ettiiniz için te_ekkürler. 0yi elenceler
3rd March 2009

selamlar
Iyi dilekleriniz icin tesekkurler. Gezimizi paylastiginiz hissettikce mutlu oluyoruz.Sevgiler,
5th March 2009

0zmir'den sevgiler
Sevgili Günay Teyze yine muhte_em manzaralarla dolu gezinizi ve sizleri elimizden geldiince takip etmeye çal1_1yoruz.Kendimizi bir nebze de olsa sizin arac1l11n1zla muhte_em ada sahillerinde hissediyoruz.Keyfiniz resimlerden de anla_1l1yor bu da bizi çok mutlu ediyor.Annemin çok selam1 var eksikliiniz her daim hissediliyor.Benim ne denli internet özürlü olduumu biliyorsunuz ama yine de size s1k olmasada yazmaya devam edeceim.Keyif alaca1n1z bir gezi dileiyle...
6th March 2009

Phuket'ten sevgiler
Sevgili Cigdem'c1m, Seyahatimizi paylastiginizi hissetmek Bizi mutlu etti. Darisi basiniza insallah ilerde Dilay buyuyunce sizde boyle seyahatler yaparsiniz. Comment'in bundan boyle 'public' yaparsan sistemde gorunur. sevgili arkadsima cok sevgilerimi gonderiyorum hepinizi opuyorum.

Sevgili Ruchan\
Beyendiginize cok sevindim. Buralarda snorkel yapmak bizide heyecanland1rd1. Insallah ilerde sizlerde yapars1n1z. Istemek yeter. Hepinizi sevgiyle kucakliyoruz.Sevgili arkadasimi benim icin op ltf.
15th March 2009

2008 resimlerinizi izlemi_tik, bunlarda harika. izlemeye devam edecegiz. sagl1kl1 kalman1z dilegi ile sevgiler sunuyoruz. onut ailesine de sevgilerimiz ile. nilgun-kemal
16th March 2009

Selam eski dostlar
demeki sizlerde sessiz izleyiciydiniz. gurbetellerde mesajinizi alinca cok sevindik. Onutl'ler le birlikte sevgilerimizi gonderiyoruz.

Tot: 0.048s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.0268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb