Klo 20.00

May 31st 2008
Published: May 31st 2008

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Aika kovaahan se tuli alas... 13 secs
Ja niin se ympyra sitten pikkuhiljaa sulkeutuu. Matka on johtanut takaisin sille samalle kattouima-altaalle, josta kaikki alkoi.

Singaporessa ei keritty olemaan montaa paivaa, joka toisaalta oli ihan hyva ainakin matkakassan (tai se mita siita nyt on jaljella...) kannalta. Elaminen Singaporessa on kallista verrattuna muuhun Kaakkois-Aasiaan. Hotelliyosta maksettiin tosiaan se noin 30euroa kun esimerkiksi Lake Toballa maksettiin 2e. Syominen Singaporessa on halpaa, mutta juominen taas erittain kallista. Kalleinta Singporessa kuitenkin on lain rikkominen, silla esim. metrossa syomisesta tai juomisesta saa 250e sakkoa, tai metrossa tupakoimisesta 500e sakkoa. Jos viet metroon palavia nesteita kuten bensaa, rapsahtaa 2500 euron sakot. Myos purukumin syominen on edelleen kiellettya Singporessa.
Roskaamisesta on Singaporessa tehty suuri numero, eika roskia paljon kaduilla nay niin kauan kuin pysyttelee isoilla hienoilla paakaduilla. Mutta kun esimerkiksi menee Little Indiaan, eli 100 metrin paahan imagokaduilta, alkaa kadut menemaan saastaisimmaksi ja me nahtiin kadulla mm. hylatty kylpyamme.
Singaporesta loytyy laaja shoppailuvalikoima, mutta hinnat olivat ainakin meikalaiselle liian korkeat, joten saastettiinpa shoppailurahat Bangkokiiin.

Kolme yota on nyt oltu Bangkokissa ja ai etta alkaa masentamaan kun tiedossa on etta kotiinlahto on HUOMENNA. Ensimmaisena aamuna kun herasimme Bangkokista menimme kattouima-altaalle uimaan ja tormasimme erittain ikaviin ihmisiin. Uimassa oli 4 brittia, jotka vasta suunnittelivat matkaansa Thaimaan lapi. Eli aivan niin kuin me viitisen kuukautta sitten. Olipahan aika kova paikka katsoa vieresta ja muistella menneita, ja sen jalkeen herata todellisuuteen. Paluu arkeen viiden kuukauden lomailun jalkeen tulee olemaan erittain kova. Mutta sita ei nyt auta ajatella nain viimeisena iltana, vaan on aika avata viimeinen Singha-olut ja menna viimeisen kerran ihastelemaan maisemia kattouima-altaalta.

Kuvia ei nyt edelleenkaan liiemmin ole, koska jarkkarin kuvat ovat liian isoja siirrettavaksi ja normaalilla kameralla rapsiminen on alkanut tuntua tylsalta. Muutama kuva on tamanpaivaisesta huvipuistoretkestamme ja video, joka on selkeasti Susannan kasialaa...

Palataan asiaan seuraavan kerran hyisessa Suomessa (en usko hetkeakaan etta siella on helle..), jolloin on aika laittaa matka lopullisesti pakettiin ja kerrata, jotta mita sita nyt sitten oikein tulikaan tehtya.

Joten palataan asiaan silloin, jos paastaan hengissa perille. Alkaa turhaan toivoko tuliaisia, rinkka on jo taysi...
Heihei...

1st June 2008

Kaatakaahan Koffia hyville muistoille ja rietastelkaa Suomen suvessa! Filippiineilla meni kolme viikkoa ja olin tohkeissani! Sielta Vietnamiin 11 paivaksi- ei niin kingia. Ja nyt Laos, jossa nahtavasti puolitoista kuukautta, jonka jalkeen Kiina-Mongolia-Venaja-Yliopisto, jos ei mieli muutu. Taistelu jatkuu! Hyvaa Harmaa epaonnen soturit! - mr. tuak

LOPPU
LOPPU.

Tot: 0.124s; Tpl: 0.03s; cc: 14; qc: 55; dbt: 0.075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb