Viimeinen ilta Bangkokin melskeessa...

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 11th 2008
Published: January 11th 2008

Se ois nyt sitte perjantai-ilta Bangkokissa ja huomen aamulla matka jatkuu kohti helteista turistirysaa Hua Hinia. Jattaessamme kaupungin hulinan taaksemme, jatamme myos kaverimme Teemun, Martin ja Nellin oman onnensa nojaan. Heidan puolesta ei kylla pelota, mutta omasta puolesta vahan jannittaa, kun jatkamme reissua Susun kanssa kahden. Kokonainen kuukausi aikaa katsella toistemme naamoja 24/7. Sen jalkeen tilannetta saapuu rauhoittamaan Petri a.k.a. Biitti Biittersson ja Tiia Thaimaan Krabiin.
Heidan kanssa olisi tarkoitus olla 2 viikkoa ja keskittya jonkun verran juoma- ja juhlimiskulttuurin ihmeelliseen maailmaan. Siihen asti ajattelimme ottaa vahan rauhallisemman elamanrytmin ja keskittya ruskettumiseen, syomiseen ja riippumatossa levyttelyyn. Ai kuinka se niin kauniin pinkki hammock polttelee kasissa, ja ajatus sen kiinnittamisesta niiden kahden pihapalmun valiin ei tahdo poistua mielesta. Mutta siita voitte olla varmoja, etta kun se ensimmaisen kerran tapahtuu, tulemme ikuistaamaan sen usein kuvin, jotka tulevat paatymaan talle sivulle. Sita odotellessa, ehkapa jo huomenna...

Joka tapauksessa huomenna vaihdetaan maisemaa. Toisin kun kaverimme jotka lahtevat 7.30 bussilla Kambozaan, me lahdemme meikalaiselle sopivaan tyyliin klo 12 aikaan. Eli joskus klo 16 aikaan voisin kuvitella olevamme perilla. Bussiin emme saaneet varattua lippuja eilen, vaan tanaan olisi pitanyt sykahtaa uudestaan asemalle. Joten paatimme ottaa huomenna rinkat selkaan ja paivareput mahaan ja painella asemalle ja toivoa parasta. Paksusta thain kielesta luulin saavani sen verran selvaa, etta busseja pitaisi lahtea noin puolen tunnin valein, joten tilaa luulisi riittavan. Tai sitte ei. No mutta sen naemme huomenna, joten voi olla etta olen tassa samaisessa nettikahvilassa viela huomenna.

Eilen piti tietysti jarjestaa asiaan kuuluvat laksiaiset, kun eroamme kavereista eri teille. Kaytiin pelaamassa vahan snookeria paikallisella snookerklubilla, jossa tapasimme myos hostellimme omistajan umpipaissaan. Latkittyamme tunnin verran palloja ohi pusseista, siirryimme laheiseen ulkoilmabaariin, joka osoittautui tunkkaiseksi sisadiscoksi, jossa oli terassilla yksi poyta jota ei ollut peitetty pressulla. No siihenpa istahdettiin hetkeksi, jonka jalkeen ylenpalttinen melu alkoi tunkea korvista ulos, ja poistuimme vahin aanin takaisin hostellille. Niinpa se tie johti jalleen kerran sinne samaiselle kattouima-altaalle, jossa vierahtikin sitten muutama tovi. Tytot meni tunnin kuluttua nukkumaan ja niihin aikoihin Jonsson aloitteli puheluaan tyttoystavalleen. Martin kanssa sita sitten istuttiin kahdestaan nauttien Singhaa ja fiilistellen iron Maidenia. AiAi! Nelisen tuntia siina vierahti ja auringon jo noustua Jonssonkin lopetteli puheluaan ja olimme valmiita nukkumaan. Tulipahan vietettya hauska viimeinen ilta (tata iltaa ei lasketa, koska pitaa menna kohta nukkumaan)!

Tanaan onkin paiva vierahtanyt nopeasti, kun tuli vahan nukuttua. Kaytiin syomassa kanaa ja nuudelia n.2euron hintaan, heitettiin vahan pyykkia pesuun ja nyt sita sitten ollaan tassa kirjottelemassa.

Kuvia ei kauhiasti nyt ole, johtuen kuvaajan(Susu) suunnattomasta laiskuudesta kuvien ottamisessa. Susulla menee kylla suurin osa energiasta meikalaisen ja meikalaisen kamojen huolehtimiseen.

Tossa ohessa nyt on jotai randomkuvia edellisilta paivilta.

Palaamme asiaan Hua Hinissa !!!

11th January 2008

Bangkokin pilvenpiirtajia...
Bangkokin pilvenpiirtajia "vaha kauempaa..."-> Soukan ostari. "Kuvia ei kauhiasti nyt ole" -> Tämäkään ei hirveästi yllätä, ei näin pimeällä niitä kuvauskohteitakaan Soukassa niin montaa ole. No on meilläkin täällä Vantaan puolella ilmat lämmenneet ja loskaakin vain puolisääreen.

ootte vissiin tutustunut juomiskulttuuriin myös männä viikolla ihan huomattavasti. Onko yhtään aamua ettei ole ollut darra herätessä :P

Tot: 0.088s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb