11.23.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 23rd 2007
Published: November 23rd 2007
Edit Blog Post

várjuk a királytvárjuk a királytvárjuk a királyt

elég durva egyenruhája van
helló
ma korán elengedtek a kórházból, uh elmentem a kórház múzeumába, mert amúltkor nemvolt túl sok idő és megnéztem egy a tsunamiról szóló kisfilmet, sajnos nem tudom leírni szavakkal, hogy mit éreztem, de a lényeg, hogy ez iszonyatos lehetett. az itteni kórházból is küldtek sok orvost, meg igazságügyi orvosszakértőt, több, mint 6000 embert kellett azonosítani...otthonról ez az egész olyan távolinak tűnt, de itt teljesen más.
ja igen, a fő hír: MA LÁTTAM A KIRÁLYT!!!! ez olyan hihetetlen, hogy 5 hetet töltök itt, és láthattam azt az embert, aki ezt az országot élteti, akiért az emberek élnek, annyira szeretik, hogy hihetetlen! minden egyes boltban, házban ki van rakva a képe és ahogy már láthattátok minden épületen vagy nagyobb szabad felületen egy óriásplakátról néz le szeretett népére. szóval úgy volt, hogy sétáltam vissza a kollégiumba és láttam, hogy elég nagy tömeg van, meg csomó rendőr, megkérdeztem vkit, hogy mi ez itt, mondták, hogy jönni fog a király. azt tudtam, hogy a nővére it fekszik a kórházban, és nyílván őt látogatta meg és épp indult vissza a palotájába. szóval kicsit fura volt, mert jött egy nagyrendőrautó és utána máris a király kocsija, és benne ült Ő!!! és tőlem kb 1 m-re ment el az autó!!! de én nem voltam biztos benne, hogy ő az mert nem volt éljenzés, vagy ilyesmi, hanem csak halkan sikkantgattak az emberek örömükben, de miután elment az összes autó már tudtam, hogy abban ült a király 😊 sajnos képeket nem tudtam csinálni, mert még mielőtt jött a király már jól bekészítettem a gépet, de rámszóltak a rendőrök, hogy nem lehet, uh csak egy redőrt fotóztam le 😊 aztán összeszedtem magam és elindultam chinatownba, persze mire odaértem pont zárt be a piac, de nem baj, mert kószáltam ott egy kicsit, elég zajos, koszos, büdös környék, tele fényreklámmal, minden lépésnél utcai árus, kutyák, macskák, szemét, sok ember....aztán hazafelé volt egy templom, az elég érdekes volt, ugyanis egy szép nagy wat köré odatelepült egy búcsú, kis óriáskerékkel, céllövöldével, nagy kajastandokkal, árusokkal, de a következő lépésnél már szerzetesekbe ütköztél, akik egy hangosbemondóba nyomták az imádságot, vagy vmit, szóval egészen furcsa volt. aztán onnan kikeveredtem és rögtön belecsöppentem egy virágpiacba, ahol mindenféle növényt és virágot lehetett kapni, a holnapi fesztiválra, de erről majd holnap, mert már késő van és holnap 5kor (!) kelünk, megyünk az úszópiacra a franciákkal meg egy nővérrel, akit ők ismernek a kórházból. este meg jövök vissza bangkokba a loi krathong fesztiválra, ahova sajnos senki sem akar eljönni velem, (a franciák nem jönnek vissza bangkokba) ami elég gáz, de gondolom ez nekik olyan, mint nekünk aug. 20., már unják. na de még annyi, hogy mikor visszaértem chinatownból látam, hogy hatalmas mindenféle fénnyel kivilágított hajók úsznak a folyón, nagyon szépek voltak, gondolom ez már a holnapi banzáj előkészülete, sajna nem tudtam jó képeket csinálni, de azért vmi talán látszik. na jó megyek aludni
pusz


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



24th November 2007

Hello draga! jajj nagyon szepek ezek a hajok!!! ki ne hagyd azt a fesztivalt, mert gondolom egy tucat ilyen szepet fogsz latni meg. a kiralyt meg jo lenne ha valahogy felkutatnad ha mar ennyit hallottunk rola..

Tot: 0.079s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb