Let's rock and roll

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 16th 2007
Published: January 18th 2007

Torej - danes pa zares. En mesec in en dan brez makeupa, mobilca, laptopa, ljubljanske megle in švicanja na fitnesu, toda z obveznim frizura-styling priborom, pričakovanji, gromozansko zeljo po oddihu in nekajkilskim nahrbtnikom. Priprave na tole enomesečno potovanje se zlahka primerjajo s tistimi pred Kanado, če niso celo še bolj zahtevne. Viza, cepljenja (ja, mnozina), nabava raznoraznih medicinskih pripomočkov, urejanje povišice, nakup tujskega denarja, zebranje molitev za ohranitev zivljenjske energije fotoaparata, zavarovanje in še kaj, kar se mi sedaj seveda ne prikliče v spomin, so davek na moje potovalne zelje. Ampak ko gledam po svoji sobi in si v mislih ze delam prostor na oranzno-zelenih stenah, kam bom dala novonastale fotografije, bi take davke uvedla pod nujno. Nič, Francl čaka in se prestopa, zajtrk je v prebavljanju, pričakovanja pa trzajo v rebrih kot podivjane zivali, ki vidijo samo odprta vrata kletke na prostost. Gremo: Ljubljana-Munchen-Bangkok. Od tam pa naslednje poročilo.

Tot: 0.408s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 83; dbt: 0.1594s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb