pictures!

August 20th 2009
Published: August 20th 2009

AirportAirportAirport

in de luchthaven van Düsseldorf
De laatste paar dagen hebben we natuurlijk al een aantal foto's genomen.
Het is hier iets van een 21.30 u en we liggen tam in bed eten te verteren, dus ik dacht, laten we de foto's eens op de blog zetten!

Vandaag zijn we het oude stadscentrum van Ayutthaya gaan bezoeken. Ayutthaya was vroeger eeuwen lang de hoofdstad van Siam (wat ongeveer thailand+Cambodja is).
We hebben het vandaag rustig aangedaan. Omdat we de nacht daarvoor in Bangkok niet zoveel geslapen hadden, besloten we om uit te slapen. Deze middag om half 1 zijn we er dan maar uitgerold en hebben we een ontbijt gehad (1 yogurtje ^^)
Daarna hebben we een fiets gehuurd (kei goede velo's hier!) en zijn we Wat Mahathat en Wat Ranchanbura (of zoiets) gaan bezoeken. Deze waren magnifiek!

Na terug naar ons hotel te fietsen, hebben we een frisse duik in het zwembad genomen en zijn we rustig gaan eten. Voor de mensen die niet van slijmerig spul in de mond houden, bestel never thick thai noodles, it's evil and flubbery and stuff!

we hebben besloten hier nog een nacht te blijven, wat inhoud deze nacht + de volgende nacht die komt. daarna richting
DüsseldorfDüsseldorfDüsseldorf

eten met papa, bomma en bompa
Cambodja

Voor de mammies en de pappies die het willen weten; alles gaat hier goed, we hebben geen rare ziektes en we kunnen nog gaan kakken!

BangkokBangkok
Bangkok

Onze eerste slaapplaats, Sawasdee welcome in (geen ramen)
eteneten

trekking

Op zoek naar het treinstation Samsen in Bangkok tegen 40°
AyutthayaAyutthaya
Ayutthaya

Onze gezellige kamer in Ayutthaya (inclusief beestjes!)

Boeddahoofd
Wat Mahathat

Een pagode uit de Ayutthaya periode

De enige nog rechtstaande boedda in Wat Mahathat
Wat Ranchanbura (+/-)Wat Ranchanbura (+/-)
Wat Ranchanbura (+/-)

Schitterende hoofdtempel (die Lise doodsangsten geeft maar ze is boven geraakt)
Wat RachanburaWat Rachanbura
Wat Rachanbura

Main tempel + chedi
wat Rachanburawat Rachanbura
wat Rachanbura

Main tempel + chedi

23rd August 2009

nhi^^
Ben blij dat alles goed gaat daar! Zalig mooie foto's trouwens, ben best wel jaloers;) x

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb