Klaar voor de start ... maar het weer werkt niet mee

Taiwan's flag
Asia » Taiwan
June 13th 2010
Published: June 13th 2010

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
Zondagochtend: deze ochtend staat in het teken van de race. Om 14.00 uur wacht ons de eerste wedstrijd.
Nicoline en Eric gaan op stap voor cadeaupapier, want de cadeautjes voor de boboos, zoals de burgemeester van Kaohsiung, moeten nog worden ingepakt. Door de stromende regen komen ze uiteindelijk na veel gezoek en gevraag bij een winkel die papier verkoopt. Kletsnat komen ze terug. Gelukkig hebben we allemaal van die supersnel drogende kleding aan. Katoen blijft klam aanvoelen.
Anderen willen het zwembad bezoeken, maar dat is deze ochtend vanwege het slechte weer en eventuele onweersdreiging gesloten. Voor de lunch werken we spaghetti naar binnen, zodat we er straks stevig tegen aan kunnen. Om 13.00 uur staan we beneden in de lobby klaar, als Nicoline ons vertelt, dat de startrace is afgeblazen vanwege het slechte weer. Teleurstelling alom. Om 17.15 uur verzamelen we opnieuw. De vraag is of de races van zondagavond wel of niet zullen doorgaan. Keep in touch!
Op de video hebben we net gehoord dat de race van zondagmiddag niet doorgaat.

Tot: 0.097s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 42; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb