Z Kandy k Adam's peaku


Advertisement
Sri Lanka's flag
Asia » Sri Lanka » Central Province » Kandy
November 20th 2017
Published: December 7th 2017
Edit Blog Post

Dnesni plan vydrzel asi do deseti dopoledne, kdy jsme zjistili, ze uz neni mozne rezervovat na zitra mista ve vlaku do Elly - vsechno predem rezeberou agentury, ktere to pak draze preprodavaji turistum. Za teto situace jsme se rozhodli nerozdelovat se a i tym snezenek se podiva k Adam's peak a tym machru na oplatku absolvuje ajurvedskou masaz. Tak trochu si myslim, ze na tom tym machru docela vydelal...

V Kandy jsme jeste udelali vyletik kolem mistniho jezera, ktere tedy cistotou uplne neoplyva a vede kolem nej rusna silnice, ale na druhou stranu se tam povalovalo nekolik varanu (nebo co to bylo za hmyz) a cestou jsme dali obed v typickem mistnackem bufetu, kde to tedy melo tu spravnou prichut (mozna prichut zloutenky, ale kazdopadne autenticke zloutenky).

Pak uz jsme se presunuli na masaz. Ta ma mit samozrejme tak uzasne ucinky, ze nas doma potom nikdo ani nepozna. A musim uznat, ze pote, co holky vylezly, jsem fakt mel problem uverit, ze to jsou ty same.Nasledujici popis se tyka mych zazitku, u holek se to mohlo teoreticky nejak lisit. Zcela nesmyslne se tu dodrzuje gendrovost, takze jsem misto slicne slecny vyfasoval mistniho chasnika, coz je zbytecne negativni UX hned ze zacatku. Chasnik si me odvedl do komurky, kde jsem se musel svleknout. Jako uplne a zcela. Porad jsem ale celkem veril, ze pujde o masaz a ne nic jineho. Pak si me posadil na stokrle a zacal mi masirovat hlavu, pricemz do ni nalil asi pulku rocni produkce mistnich olejovych manufaktur. Olej mi smrdel po segedinskem gulasi... Pak presel na hneteni me hmoty na krku, rukach, nohach i brise a zadech. Prubezne si me steloval do ruznych poloh a ja celou dobu myslel v podstate na to, kolik mi toho kde kouka a jak daleko/blizko k onomu mistu chasnik aktualne ma. Pak me ulozil do drevene rakve, ve ktere udelal saunove prostredi a nechal me povarit se ve vlastni stave. Hlavu jsem tedy mel venku a mohl tak celou dobu obdivovat jejich plesnivy strop. Doporucuji. Chodil me pravidelne kontrolovat, jestli se nekde nepripikam, ale delal to jen ze zdvorilosti nebo protoze to mel popsane v procesu, protoze jeho reakce na moje stavy "it is ok", "it is little hot" a "jsem uvareny" byla uplne stejna - odesel. Nakonec mu asi prislo, ze uz jsem uvareny dost, tak me vypustil. A ze se pry nemam sprchovat, abych neporusil proces omlazeni. Takze jsem kluzky, zpoceny a s litrem oleje ve vlasech vklouznul do obleceni a sel smrdet do cekarny. Postupne se ke me pridaly i holky a je pravda, ze vypadaly mladsi - z te doby, kdy jeste nevedely, co je hreben nebo mejkap

Potom jsme se uz vydali na cestu k Adamove hore. K te ceste pouze podotknu, ze vedla naprosto krasnou krajinou (hluboka udoli, v nich se povalujici mlha, vodopady) a zaroven to byla takova silnicka, na ktere by se tezko vyhnuly dva tuk-tuky, natoz nase dodavka a protijedouci autobus. Ale Shalika to nejak zvladnul a dovezl nas spravne a bezpecne do cile.Bylo videt, ze zde je podstatne jina skladba turistu - vsechno mladi silenci (ano, pocitam nas mezi mlade i silence), kteri polezou v noci na mistni kopecek. Jen je trochu deprimujici, ze ta hvezda, kterou nahore na nebi vidime, neni hvezda, ale lucernicka na vrcholu toho kopecku.... pry 5000 schodu... zvladneme to? Dozvite se v pristim dile.

Advertisement



Tot: 0.107s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb