I'm a Seoul man!


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul » Insadong
February 18th 2006
Published: January 13th 2016
Edit Blog Post

I'm a Seoul man!



For tiden rocker jeg Asia, og det skal jeg fanker'n meg fortsette med! Hoehoe.
Har hatt et par festlige og morsomme dager (og natt) med koreanere paa baaten til Korea. Skal fortelle litt mer siden. Jeg maa ut naa. Dusje. For saa aa se litt av Seoul. I gaar var vi ute, en gjeng paa fire. Spiste deilig koreansk mat. Dro paa pub. Dro paa en fiskerestaurant. Spiste larver osv. Klokka ble fem foer jeg trakk dyna over meg. Skal bare faa det skrevet ned paa papiret> De som tror de braaker naar de snorker. De braaker ikke, ass. I natt sov jeg paa rom med 5 gutter. To av dem snorket helt infernalsk hoeyt. Helt vanvittig. Underlig! Merkelig! I was stunned!
Kjem snart tilbake.
Haaper det er varmt i Norge. Driiitkaldt i Seoul.

Advertisement



Tot: 0.402s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.1832s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb