Seoraksan

Asia » South Korea » Gangwon-do » Seoraksan
September 29th 2008
Published: September 29th 2008

Beste mensen, Ik weet niet echt waar ik moet beginnen met wat er de afgelopen drie dagen is gebeurd, dus begin maar bij het begin. In de planning voor dit weekend stond een bezoek van 2 dagen aan Seoraksan park vanaf zaterdag tot zondagavond. We besloten echter om op vrijdag op stap te gaan en waren dus vet laat thuis en na 2 uur slaap bleek dat het misschien niet zo slim was om alsnog naar Seor... Read Full Entry

Photos are below

WauwWauw
Wauw

betere ligging vind je niet snel
Laatste bloemetjes van het jaarLaatste bloemetjes van het jaar
Laatste bloemetjes van het jaar

maar jah deze week ist nog 20 graden dus opzich wel relaxed weer:P
De reden waarom Boeddhisme niet zo populair is in EuropaDe reden waarom Boeddhisme niet zo populair is in Europa
De reden waarom Boeddhisme niet zo populair is in Europa

Hitler heeft het trouwens gestolen van de boeddhisten.

3rd October 2008

Tower of fire
Jezus man wat schrijf jij veel :) ik ga het niet allemaal lezen maar goeie foto in bad, leuk voor ciro.......ik spreek je wel als je terug bent (kom je nog terug? en wanneer dan?) X
6th October 2008

gaaf hoor!
Geweldige foto's. Het lijkt noord Frankrijk wel zo mooi. Wel gevaarlijk om alleen te klimmen. Graag straks een maatje meenemen. Zou Hitler toch ook hier zijn geweest? Als hij hier inspiratie heeft opgedaan, heeft hij mogelijk foto's gemaakt en heeft de fotograaf de swastika misschien in spiegelbeeld afgedrukt. Als Churchill dit had geweten, had hij de top met groene zeep moeten laten insmeren. Maar het is daar heel mooi! (overigens in Noord Korea slaapt iedereen in een vergelijkbare woning, dat stond tenminste in een Noord Koreaans aadrijkskundeboekje) Groetjes Pappie

Tot: 0.082s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb