Green Stream, Imax en wat foto's


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
September 27th 2008
Published: September 27th 2008
Edit Blog Post

Trouwe Lasertjes,

Deze week was een beetje saai aangezien ik 3 toetsen had en dus tering veel heb moeten blokken om een wit voetje te halen bij mn leraren. Dus was vooral bezig met boeken lezen en relaxen in mn appartement. Als vooruitzicht had ik dat ik dit weekend naar Seoraksan park zou gaan, het mooiste park van Korea. We zouden er nu eigenlijk al moeten zijn, maar aangezien we gisteren tot 5 uur naar de club zijn geweest, was om 7 uur opstaan niet echt een realistische optie. Geen zorgen want morgenvroeg gaan we zeker en ik meld me ziek voor maandag om er alsnog 2 dagen te kunnen hiken. Ik heb er echt superveel zin in. Seoul is een prachtstad en volgens de lonely planet de meest bruisende stad in Azie, maar het blijft een stad. En als "boerenjong" wil ik daarom ff uit de stad uit. Zeker nu ik mijn awesome grote backpack heb gehaald en een tripod voor mn camera, waardoor mn fotos nog mehr schoner sollen worden.

Maar goed dat is morgen pas en vorige week heb ik ook zat leuke dingen gedaan. Vorig weekend besloten we als groep naar de "green stream" te gaan in Seoul. Weet niet zeker wat de echte naam is, maar het komt erop neer dat het een rivier is door hartje Seoul, versierd met aqua-architectuur en kunst in de vorm van licht en sculpturen. Route is 4,2 km lang, dus hebben maar een goede 2 gedaan voordat we het wel gezien hadden. Niet dat het geen mooie route was, maar het beste hadden we wel gezien. Bekijk de fotos en je krijgt een ideetje van wat het is.

Voor de rest heb ik het lekker rustig aangedaan deze week. Ben nog naar "The Dark Knight" geweest, en snap nu waarom iedereen zegt dat die film knallen is. Zeker aangezien ik in een Imax bios zat, waardoor deze film van het jaar nog beter tot zijn recht kwam. Ik ga er een eind aan maken want we gaan naar een van de wolkenkrabbers van Seoul om foto's te maken. Maandag ofzo komt mn volgende blog met fotos van Seoraksan dus hou t in de gaten!

Anyohikeseyo!


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement



29th September 2008

Dommel
Als je over een heeeeeele lange tijd weer in Nederland bent, wil je deze foto's dan geven aan de gemeente zodat ze de Dommel ook zo mooi kunnen maken? Damn! Kei gaaf! Groetjes, ilse
1st October 2008

Touw in de slaapkamer
Dat heb je nodig om beneden te komen bij brand in het hotel

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb