Singapore

Asia » Singapore
April 15th 2011
Published: April 15th 2011

Hej igen folkens!
Nu har vi oprettet en ny blog der forhaabentligt virker bedre!
Siden sidst kan det naevnes at vi har staaet paa ski i Dubai, vaeret paa en hulens masse sightseeing, paa stranden og nu er vi endt i Singapore.
Vi ankom onsdag aften og tog derefter en taxa til "Fern loft backpacker hostel", hvor vi skal vaere imens vi er i Singapore.
Scenariet er en lille sovesal hvor vi bor med en masse andre. Kinesere, englaendere, canadiere og filipinere for bare at naevne dem vi lige har snakket med.
Ejeren hedder Chris og er en lille flink og aeldre herre.
Hvis vi skal sammenligne Dubai og Singapore saa er vores hostel her i singapore billigst - udover det, saa maa det siges at Dubai var meget billigere..!
Siden vi ankom til Singapore har vi set en helt masse. Dag 1 startede meget flot med solskin (og meget varme!! - en helt anden varme end i Dubai) men over middag tog skyerne til, og det endte med torden, lyn og en hel masse regn.! Katja var ikke tilfreds med situationen!!! - Men overlevede dog 😉
Vi har vaeret rundt i meget af Singapore allerede nu - bla. Chinatown og en masse andre bydele.
Vi fik de fedeste billeder af et kaempe hotel/kasino med et kaempe skib i toppen.
Og har vaeret i en masse shopping malls.
Imorgen staar dagen paa en tur til Malaysia for at se hvad der sker der.
Mandag aften tager vi det naeste fly til Melbourne (og vi regner med at sende ting hjem til Danmark paa mandag, saa vi har mindre at slaebe paa).
Ellers har vi det allesammen meget godt, og nyder solen og alle de nye indtryk.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb