Filipijnen deel 2

Asia » Philippines
January 31st 2011
Published: February 1st 2011

De pizza's op Boracay smaakte naar behoren, Anka had nieuwjaarsdag horizontaal doorgebracht en ik... Ik weet niet meer wat ik heb gedaan op de eerste dag van het nieuwe jaar. Op dag twee vertrokken we uit onze royale appartement en waren we overgeleverd aan het openbaar vervoer in de Filipijnen, wat zoals eerder vermeld lijkt op een achtbaan waar al twintig jaar geen onderhoud aan is gepleegd. T... Read Full Entry

Photos are below

Dode kakkerlak in onze hotelkamerDode kakkerlak in onze hotelkamer
Dode kakkerlak in onze hotelkamer

We hadden een ware kakkerlakken plaag!
Samen in een 3D attractieSamen in een 3D attractie
Samen in een 3D attractie

in het winkelcentrum van Cebu City

Tarsiers!!
It seems both our recent blogs feature tarsiers!! Yay! Good to see you guys still having fun!

mooi geschreven
Hoi Roel&Anka, complimenten weer Roel voor je schrijfkunst! Je moet eens overwegen om een boek te gaan schrijven geweldig... Zo te zien hebben jullie het nog steeds goed naar jullie zin, wat een belevenissen allemaal. Groetjes uit een koud Dommelen (-2C) Patrick-Lieke-Yanick&Milan

hallo
wat een mooie stranden en wat een mooie mensen lopen daar rond! mooi verhaal, vooral het laatste beschouwende stuk over wat belangrijk is, spreekt me erg aan, alleen vergeet ik dat soort zaken weer snel als ik eenmaal thuis ben. ik zit hier af te wachten of ik in augustus naar het balaton meer in hongarije kan {er is weer een probleem met de lijst}, schijnt ook mooi te zijn daar! in juni ook een weekje naar de zon, maar nu weer aan het werk hier! ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in zuid amerika, als het maar niet tegenvalt! groet, henny
1st February 2011

Wat een leuke blog weer en wat een mooie foto's ook. Bijvoorbeeld die stranden, inderdaad net allemaal Hallmark kaarten. Mooi hoe je op het einde alles relativeert. Veel succes in Amerika, dat zal wel weer even wennen worden daar! Hier in Nederland is het trouwens weer aan het vriezen haha, groeten Gerald!

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Super!!
Hey Roel en Anka! Weer fantastisch mooie foto's en een heerlijk verhaal! Veel plezier met de nieuwe belevenissen!! Groetjes Patty
2nd February 2011

Cool hoor en echt weer mooie foto's!
5th February 2011

Hey roelos en anka, ik hoop dat jullie in zuid amerika net zoveel moois te wachten staat als in azie, al wordt dat gezien jullie foto's best lastig!! Anka fijne verjaardag en geniet ervan, wij gaan gelukkig ook weer richting een goed jaargetijde, ik hoop dat we deze zomer de bbq samen weer eens aanstoken! ( ja ik denk niet dat we het gemiddelde van Australie gaan halen maar toch..!) Tot snel!!!!!!
10th February 2011
Bolle oogjes

Wow great picture!
10th February 2011

Hallo
He Roel en Anka, We hebben genoten van jullie verhalen en foto's van Azie, maar zijn nu ook erg benieuwd naar Zuid-Amerika!!! Kunnen wij ook wat ideeen op doen!!! Geniet er van, Groetjes John en Maartje
26th February 2011
Siquijor Island

Beautiful!

Tot: 0.058s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0269s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb