137.den - El Nido


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Palawan » El Nido
January 21st 2013
Published: April 25th 2013
Edit Blog Post

Rano ako obvykle smer 2km do mestecka a pekaren. Zas tam bol ten skurveny zobrek,asi sa nad nim volado zlutoval,tlacil do hlavy kolace,ktore zapijal dzusom. Nasral by som mu,kurve.

Z pekarne smer nazad ubytko,zbalenie batohu a smer moja plaz. Prekonal som par skla a uz aj bol na plazi. Okolo 10/30 tu bolo dokopy 6 ludi. Neskor dosli aj dalsi ale ziadna tlacenica.

Pohoda,klidek,tabacek. Neaky chalani tu brnkali na gitare,dobre sa pri tom zaspavalo. Jeden chalan sa vysplhal na plamu a zhodil kokosi. Na plame boli zarezi tak sa mu tam slo v pohode. Z batohu vytiahlo svajciara a dal sa do otvarania kokosu. Spomenul som si na sobotu,jeden talian tu rozbijal tiez kokos ale taky stary,co predavaju u nas na vianoce,s dvojnasobnym nozom a mal dost problemov s tymLenze tento chalan mal asi prax,po 10.min tam vydoloval dierku a uz cucal cez slamku napln. Neskor sa pustil aj do stareho kokosu,ten mu dlho odolaval ale nakonec povolil.

V priebehu dna sa tu zastavili 2 nemci na prenajatej lodke s 2 sprievodcami. Zbytocne tu zavadzala ta ich lodka.

Na plazi kalsika,lezanie,plavanie a tak dokola.Bol som tu opat do 15/30 a potom sa vydal uz po znamej pobreznej cesticke nazad.

Cesta nazad opat zlozitejsia kvoli prilivu ale nic co by sa nedalo zvladnut.

Na ubytku som preplachol klobuk,tricko a zacal sa balit. Zajtra to tu opustam,moc sa mi nechce. Este furt nevim ci pojdem o 4/00 abo 6/00. Uvidim ako vstanem.

Bola tu dalsia zaujemnkyna o ubytko,majitelka jej dala mega zlavu z 800p na 700p,fakt mega zlava,hlavne,ze mne to dala za polovicu. Starsia zenska to nezobrala.

Na vecer som sa vybral do dedinky na red horse. Kupil kolaciky na zajtrasiu cestu,dufam,ze mi do nich nenalezu mravci. Na pive som si sadol vedla anglana,dal dve piva a siel na cheesburger s vajcom. este sem dosol na pivo zas premudreli anglan zo vcera co si robil zo vsetkych srandu. V jednom mal pravdu,je tu draho. Ubytko v meste pod 600p neni,jedlo v restike 200p,zmrzlina 80p,jedlo v hrnci 50p,hambace od 35p,pivo 35p ale len ked je happy hour,inak dvojnasobok.

Ozaj cul ma napadlo,na ranajky som si dal coca colu v sacku a tenku klobasu v bagete so syrom. Fakt bomba,toto je lepsie nez cely hambac.Vola sa to foot long. Coca cola prelievaju z flasky do sacku a davaju vam k tomu slamku ale toto robia iba ked si to chcete zobrat so sebou.Inak sa pije coca cola normalne s flasky ale so slamkou,z false to moc neodporucam pit,hrdlo je spinave,to obaluju servitkom. Tak isto to robia aj s pivom,myslim ten servitok ale tam mi to nevadilo a chalstal som to z flase,hrdlo som utrel a bolo vybavene.

Konecne som tu nasiel tur.centrum,ale ziadna slava,kukol som jedinu atrakciu v meste,kostol,nic moc.

Vodostanicu som ledvaj stihol,je 1km pred mestom, otvorena do 19/30,dosol som 19/25. Nacapovali mi vodu a smer ubytko.

Opat som zobral stolicku a sedel na plazi. Hviezdi neboli,je zamracene. Spat som siel o 20/30. Odvedla sa ozyvalo karaoke,hruza.

Ak by bol zauje o motorku,prenajimaju ju tu za 500p na 1/2 dna,na cely za 700p. Dost drahe ale opat su to len ceny co som videl na cenniku,isto sa da zjednat.

Uz sa nevim dockat zajtrajsieho megaturistickeho sabangu.

naklady

kolaciky 22ks - 50p
coca cola 0,3l - 18p
bageta s tenkou klobasou,syrom,oblohou - 60p
cukriky - 2p (tie mi vydali miesto penez bo nemali drobne 2 pesa)
pivo 0,33l red horse 2x - 70p
cheesburger + vajco 2x - 70p
vodostanica 2x 1l - 5p

fotky
http://min.us/mjeiywPKNNZak


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb