6. Plany na dalsi tyzden

Asia » Nepal » Kathmandu » Thamel
October 10th 2009
Published: October 10th 2009

Kedze tu uz treti den chodime po obchodoch a cuchame vonne tycinky zmiesane s pachom volne vylozeneho masa, psich chcaniek, vyfukov, slivovice a mojich ponoziek, zaziadalo sa nam cisteho horskeho vzduchu. Akurat sme vysli z dalsej cestovky, a odlahceni o peniaze, co sme vyhrali v lokalnom bankomate spokojne sedime a dusevne sa pripravujeme na zajtrajsiu cestu busom do Pokhary. Ze vraj iba 7 hodin. Kedze Slovakom spod Lobuche trvalo 150km 11 hodin, aspon dopiseme dennik.

13. letime z Pokhary do Manangu , lebo sa nam nechce slapat zatopenymi ryzovymi polickami plnych Maoistov (nieco ako Ficovolici).

14-15 by sme mali byt v okoli Tilicho lake

18. by sme mohli preslapat s hordou turistov Thorung La a zist na pivko do Muktinathu.

potom kukneme Kagbeni, Jomsom a cca 20. poletime okolo Anapurny 1-4 spat do Pokhary.

22. V Pokhare nahodime plavky a ideme na gumaku dva dni dole Seti Khosi. Tam si nas niekto hadam
24. vyzdvihne a presuvame sa do N.Parku Chitwan, kde budeme ocumovat zo slonov nosorozce a pochutnavat si na rybickach, zatial co si na nas budu pochutnavat komare.

25. nas cakaju super ranajky a hore spomenuty presun (150km/11h) do KTM

26. sa budememe regenerovat na Everest pive a Ille kave, alebo zajdeme do Bhaktapuru, alebo budeme nakupovat, alebo si lahnem HK do travy na terase na vrchu nasho hotelu a budem mysliet na vsetkych pracujucich na Slovensku

miso

10th October 2009

ty si dobra svicka
Ja ti dam mysliet na vsetkych pracujucich.. Dufam ze to cita aj tvoj tatko a poriadne ti nalozi prace co si zasluzis, ked sa vratis.. Ale misko, ked sa vratis, uz mam dake sportove plany, ako odtestujem tvoje cervene krvinky.. d

Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0554s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb