Konecne v Kathmandu......

November 29th 2006
Published: November 29th 2006

Ahojte vsetci,

Po safari v Chitwane sa nechavame odviest jeepom a potom miestnym minibusom na krizovatku ciest v dedinke Naranghat kde zhaname vecer nieco co by nas odviezlo do Kathmandu....nakoniec sa vezieme v malej dodavke znacky KIA....je to zaujimave kolko ludi sa vojde do jednej 9-miestnej dodavky ked je potreba....nas tam bolo asi 20 + dvaja na streche...

Aj ked je do Kathmandu len asi 150 km cesta trva neuveritelne 4 hodiny...takze okolo 23:00 sme v Kathmandu kde sa nas vrha asi 30 taxikarov...chvilu s nimi licitujeme cenu (v tom sme uz hodne pokrocili, cenu sme stiahli z 250 na 100 rupiek😊...a konecne sme v normalnom hoteli(myslim bez potkanov😊

Dnes sme si zohnali 7-dnovy trek do Himalajskej oblasti oblasti Langthan v okoli Gonsaidskych jazier...najvyssi pass ma okolo 4600 m.n.m.......zbytok dna sme stravili zhananim busu do Kakarbithi co je hranicny priechod na nasej dalsej ceste do Darjeelingu.....(ked sa vratime nebude vela casu na hladanie)

Dovidenia o 7 dni

Zdravia Vas

Palo, Ales a Michal

5th December 2006

:-)
bedliv vás stYežíme všichni :-)

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 46; dbt: 0.0415s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb