Dag 8 & 9: Chitwan National Park

Asia » Nepal » Chitwan
October 16th 2019
Published: October 18th 2019

Dag 8: rijden en junglewandeltocht Vanochtend moesten we weer vroeg uit de veren! Om 7u moesten we vertrekken. Daardoor konden we de ochtendspits vermijden. Na weer een geweldig ontbijt (we waren nog steeds alleen) en dit keer met buffet, waren we klaar om te vertrekken. Er stond een rit van 5 a 6 uur rijden op de planning. We zouden ongeveer rond 13u in Chitwan aankomen. Bij het uitchecken kre... Read Full Entry

Photos are below

18th October 2019

amai mannekes wat een belevenis zo kort by de wilde dieren da lykt al meer op nen safari echt wel de moeite mooie foto's pracht opnames.nog veel plezier!grtjs uit de polder
28th December 2019

Fun you had !!!
And that was a amazing journey you guys had. Truthfully couldn't read all but up to where i read, you guys had a fun in Chitwan National Park. Would like to thank you for sharing your experience.

Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb