Malaysia rundt


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
July 24th 2010
Published: July 24th 2010
Edit Blog Post


Vi startede ud i Kuala Lumpur. Vi var ude at besøge en fuglepark med store voliere med fugle man kunne gå i. Der var rigtig mange fugle der var et område med næsehornsfugle og to andre men der kan jeg ikke huske hvad der var i dem. Nogle af næsehornsfuglene var meget store og flotte. Vi har også været i et museum med islamisk kunst vi var også inde i en meget stor moske. Vi har også været oppe i tv tårnet der ligger midt inde i byen på en lille bakke top. Den ene aften spiste vi oppe i toppen tårnet og ikke nok med det så drejede resturanen rundt så ud sigten skiftede det var en flot udsigt. Vi har også været inde i et mall hvor der var en meget stor forlystelsespark inden i den var fra femte til tiende etage

Så tog vi til en lille snorkel ø hvor vi bare var ved poolen og snorklede i fem dage. Det eneste der sådan rigtig skete i de fem dage var at vi var ude med en enkel snorkel tur med båd.

Så sejlede vi ind til fast lands Malaysia hvor vi kørte op af øst kysten. De var temmelig fattige i nogle af byerne. Det der med frokost det er på ingen måde ind bydende. Maden stod fremme så fluer og andet kunne sætte sig og folk sad og spiste fingrene også ris med sovs. Så vi spiste kiks, og hvis vi var virkelig heldige fandt vi på KFC. Da vi så krydsede over til en lille bugt hvor der lå en engelsk koloni by var det lige pludseligt et helt andet Malaysia. Der var vi ude at se et meget stort tempel. Den samme eftermiddag var vi ved stranden men det var ikke nogen lækker bade strand for vandet var virkelig klamt. Men så lejede vi bare en vand scooter og det var sjovt og scooterne var helt nye. Men nu tager vi til Singapore og det glæder jeg mig til.

Kærlig hilsen Mads.

Jeg er kommet lidt bagud med min travelblog (undskyld Hanne), men jeg vil forsøge at indhente det tabte er mod slutningen af vores tur.



Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

Far troede han kørte en busFar troede han kørte en bus
Far troede han kørte en bus

Der var ingen busser da vi parkerede, men da vi kom tilbage kunne vi se det var en busholdeplads
Sultan museumSultan museum
Sultan museum

man kan se hans pas, solbriller, biler og souvinirs
Teproduktion i Cameron HighlandsTeproduktion i Cameron Highlands
Teproduktion i Cameron Highlands

Jeg vil nødig være kvalitets tester - at smage 200 kopper te er lige lovlig meget


26th July 2010

malaysia
Malaysia lyder spændene. lyder som om at i hygger jer. Kan ikke forstå at i ikke er blevet trætte af de skævøjede risgnaskere endnuXD. At se alle de templer lyder ret spændene host host jeg mener nedern:D Når men i må hygge jer Mvh mikkel
29th July 2010

nyder livet
hej og tak for komentaren. Håber du nyder dit ophold i italien. Jeg er ikke blevet en ris gnasker men en nudel gnasker, helst 2 gange om dagen. kærlig hilsen mads
2nd August 2010

Så er det snart alvor...
Hej Mads, Dejligt du har respekt for mig og får skrevet .... Jeg sætter nemlig stor pris på dine opdateringer. Vi håber, du er ved at samle kræfter til at det går løs med skolen igen i næste uge - og at din mor i øvrigt også har ladet dig holde lidt fri fra lektierne????. Vi glæder os meget til at se Jer i DK og høre mere om Jeres fantastiske tur. Mange kærlige hilsner Hanne og resten af fam. Brendstrup

Tot: 0.076s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb