Malajzia - Suhrn, naklady


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 28th 2018
Published: May 29th 2018
Edit Blog Post

Na tuto krajinu som sa po indonezii moc tesil ale prislo mierne sklamanie.

Hlavne z ludi, vobec neboli taky priatelsky ako v predoslich krajinach, dalej ma fakt nepotesili dvojite ceny pri vstupnom a taktiez som cakal viacej starostlivosti od piggy.

Potapanie bolo fajn, to odporucam zacinajucim potapacom.

KOTA BHARU

Fajn jedlo a potesili dva futbalove zapasy, inak ozaj nic extra. Ostat tu max jeden cely den.

Ubytko

My place guesthouse - singel, fan, ranajky ,share sprcha. Je tu aj kuchynka ak by si niekto chcel varit, ranajky len toast. Fajn majitelia, dobra lokalita, odporucam. Cena 20rm po zjednavani.

PERHANTIAN ISLAND

Velke minus za dvojite vstupne pre cudzincov 30vs5.

Plus fajn partia ludi na potapani.

Lodku si netreba kupovat dopredu, na mieste neni problem.

Ak by som sa nepotapal asi by som tu po prvom dni umrel nudou.

Vychodna plaz je fajn ale absentuje tien a vecer tu byvaju party, zapadna je dobra akurat v rezorte shari la.

V tomto rezorte byva vecer aj dobry bufet za 25rm. Inak jedla predrazene, chutila mi akurat ryba.

Na tento ostrov fakt ist len kvoli potapaniu, ktore tu je lacne. Snorchlovacka je mozna aj z brehu, ono hned ako clovek vstupil do vody boli okolo ryby (zapad).

Ubytko

Ombak dive rezort - dorm, share sprcha, free voda, bez wifi, instruktory v pohode, lodka tiez, vystroj ok, fajn majitel. Odporucam.cena : Balicek 3noci, 6ponorov, 112.39€ (karta, vratane priplatkov a poplatku za kartu 525.3 rm)

KUALA TAHAN ( taman negara)

Z dzungle sklamanie, kanopi a aj vsetko okolo vstupu je prisposobene fajnovym turistom, ktory idu cez dzunglu po chodniku. Fakt ako keby bol clovel v arboretu. Zver az na opice ziadna.

Z vyletov co ponukaju cestovky je mozno fajn akurat prespatie v dzungli, ostatne su len pasce na turistov.

Dal som si aj trasu mimo chodnikov, to uz bola lepsejsia dzungla ale furt to nebolo ono. By to chcelo ist hlbsie ale to by som nedal bez guida.

A zas moc ma to nelaka spat vo vlhkej dzungli .

Na ubytku velmi fajn osadenstvo, najskor amik co siel na vlastnu past na viac dni do dzungle a potom super chalan z ciech, tiez planoval prespat v dzungli, v jaskyni.

Ako toto miesto isto druhy krat nenavstivim. Nic extra to neni, ak clovek neplanuje prechod dzunglov.

Kopa restik ale zvacsa otvorene len tri. Rano jedna az dve. Vzdy ina.

Doprava je tez komplikovana (dva busy za den) ak to chce dat clovek bez tour.

Ubytko

Liana hostel - 4dorm, fan, share kupelka, wifi ok. Moje najlacnejsie ubytko, vsetko v pohode, i ked majitel nebol moc komunikatovny tip. Odporucam. Cena 15rm

KUALA LUMPUR

Toto som bral cisto len oddychovo. Nic nove som nenavstivil, i ked bol v plane vystup na bukit tabur (nevyslo pocasie).

Futbal strata casu, potesilo stretko s andreiom kanchelskim.

Stretko s cs bolo fajn, som sa aspon povozil na freebuse GOKL.

Taktiez stretko s piggy a jej priatelom prinieslo troska ozivenia.

Ubytko

Backpackers Travelers Inn - 4dorm, fan, share sprcha. Super cesky recepcny co tu vsak len zaskakoval. Toto ubytko uz neni v ziadnej cestovatelskej biblii takze je dost velka sanca, ze tu clovek bude jediny host. Odporucam. Cena 20rm

NAKLADY

Malajzia (let jakarta - kl 19.75€) - 14 dni

1€ = 4,6135 rm (malajzijsky ring) spraveny priemer z vyberov

Doprava : 11.81€ + 189.2rm
Jedlo : 2.96€ + 472.25rm
Ubytko : 190rm
Vstupy : 71rm
Ostatne : 112.39€ + 36.4rm (potapanie, pohladnice…)

Spolu : 19.75€ + 127.16€ + 959.15rm = cca 355€


Advertisement



Tot: 0.167s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 22; dbt: 0.1438s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb