Backpackaturi te salutant

August 14th 2009
Published: August 14th 2009

BOE!

Hier ben ik weer. Volgende week donderdag 20 augustus nemen Jasmijn en ik het vliegtuig naar Kuala Lumpur, Maleisië. Voorzien van een rugzak, Lonely Planet, zonnecrème, slaapzak en muskietennetten en medicijnen tegen alles wat een mens maar krijgen kan (te beginnen met alle varianten van diarree).

Misschien is dit wel weer het beste kanaal om jullie van tijd tot tijd op de hoogte te brengen. Word je liever niet geëntertaind met mijn mooie omslachtige proza, dan kan je je wel uitschrijven van de lijst met bestemmelingen, moet niet zo moeilijk zijn. Maar natuurlijk ga ik je dat niet zelf uitleggen!

De route ligt niet vast. Het enige dat bepaald is, zijn de vluchten van en naar België: vertrek in Brussel donderdag 20 augustus half 5, aankomst in Brussel maandag 21 september half 8 's morgens. Wat daartussenin ligt, dat vertellen we je dus gaandeweg!

Tot zover!

Pieter

Tot: 0.093s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0721s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb