Ja matka jatkuu...

January 22nd 2007
Saved: January 29th 2016

Matkalla Kuala LumpuriinMatkalla Kuala LumpuriinMatkalla Kuala Lumpuriin

Katriina matkalla Kuala Lumpuriin, oltiin passintarkastuksessa ennen menoa nomanslandille.. eli alueelle joka ei ole Malesian eikä Singaporen jne jne..
Singaporen jalkeen tiemme siis kavi Kuala Lumpuriin bussilla. Loistavat yhteydet silla lahes suoraan hostellin edesta paasi bussilla Malesian puolelle josta tosin piti ottaa viela 5h toinen bussi. Kolmen tarkastuksen lapi ja parin tauon ja aina muuttuvien maisemien jalkeen oltiinvihdoin perilla Kuala Lumpurissa.

Katriina ja Ben oli varoitellut mua kissan kokoisista rotista ja torakoista, mutta yhtaan moista en nahnyt (paitsi pienta peukalon kokoista torakkaa..) Saa oli mita mainioin ja kelattiin lahta katsomaan maisemia. Paadyttiin juomaan olutta katukahvilaan ja pian ennenkuin huomattiinkaan oltiin jo mukavasti hiprakassa. Saatiin seuraa Indonesialaisista, paikallisista ja Nepalilaisesta miehesta, joka osottautui pelottavaksi stalkkeriksi.. :D Illan paatteeksi kaytiin 7 elevenissa katsomassa hyttysmyrkkya mulla, huonolla tuloksella. Mukaan tuli nepalilainen mies eika hyttysmyrkky. Ben joutu sitten kovin sanoin lahettamaan miehen kotiin joka kovasti yritti tulla meidan hostelliin yoksi. Aikasin koisimaan jotta aamulla aikainen heratys jotta kerettaisiin hyvissa ajoin lentokentalle ja Vietnamiin.

Mitaan muuta raportoitavaa en juuri nyt muista, mutta lisailen jos jotain tulee mieleen, kuvia myos myohemmin - samasta syysta kuin viime blogissakin.

adios!

COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Maisemia matkalta..

Taloja matkalla Kuala Lumpuriin (Malesian puolella jo!)

Taloja matkalla Kuala Lumpuriin (Malesian puolella)

Plantaaseja matkalla Johor Bahru:sta Kuala Lumpuriin.

Valkoinen vammainen, minä menossa bussissa!

Ensimmäinen tuttumme Kuala Lumpurissa oli tämä hassu mies Indonesiassa. Ben, joka osaa puhua ko kieltä jutusteli menemään miehen kanssa niitä näitä :)

Meidän hostelli Kuala Lumpurissa. 38RM mikä oli noin 8€ kolmelta henkilöltä.

Näköalatorni + petronas tornit näkyy vähän....

Olusella Kuala Lumpurissa mistä se yks Nepalilainen mies lähti seuramaan ja jonka Ben joutui eksyttämään.

Tiger Bier!

Maybankin rapusilta. Erittäin hieno ja korkea pankki hostellin vieressä.

Matkalla lentokentälle Ben ohjattaa sääntöjä!

Matkalla lentokentälle mentiin myös Malesian GP:n ajoradan ohi!

Comments only available on published blogs

Tot: 0.074s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb