Bjergbestigning mm.

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu
September 21st 2008
Published: September 21st 2008

Mand med snorkelMand med snorkelMand med snorkel

bemaerk bjerget i baggrunden
Kaere alle
Saa har vi besteget Mt.Kinabalu og det var helt fantastisk. 4095m -det vil vi altid kunne huske. I dag foeler vi smerten i vores laar og laeg muskler. Aldrig nogensinde har jeg haft saa ondt i mine ben. Turen tog 2 dage, og den foerste dag gik vi i 6 timer i traek op til 3272M hoejde hvor vi overnattede. Om natten kl. 02.00 stod vi op, begyndte opstigningen til toppen og var fremme kl. 05.30, hvor vi kunne nyde solopgangen og den ubeskrivelige udsigt. kl. 12.30 var vi igen nede ved vores udgangspunkt for foden af bjerget.
loerdag efterniddag og nat tilbragte vi ved nogle varmekilder ( de var ikke vildt spaendende) men vi saa en kaempe graeshoppe og gigant-naesehornsbille, og var en tur oppe at gaa paa en haengebro i traetoppene 50 m over jorden.
I dag soendag er vi tilbage i Kota Kinabalu for at proeve at arrarangere en tur ud i regnskoven og sidst paa ugen nogle dage ud til Sipadan et af verdens bedste dykker steder hvor vi skal tage dykkersertifikat.
Det var alt for nu vi haaber I har det godt hjemme i DK. Opkoblingen her er desvaerre for langsom til at vi
Tjek this outTjek this outTjek this out

Miloz, Luzi og Duddi
kan uploade billeder, saa dem maa i ha til gode.
Knus Rasmus og Dorte

Det var breath-takingDet var breath-taking
Det var breath-taking

paa flere maader...
Canopy walkwayCanopy walkway
Canopy walkway

50 m over jorden

25th September 2008

Nå men vi er da slet ikke spor misundelige
...overhovedet. Kun lidt. Det lyder nu dejligt med smuk natur og godt vejr. Jeg savner jer lidt. Tusind tak for forhåndsfødselsdagsgave - jeg bruger den hele tiden. Jeres blomster har det godt. Endnu da. Take care - Knus Maise
1st October 2008

Wauw!!!
Hej Dorte og Ras Det ser helt vildt fantastisk ud med den der bjergbestigning! Hvor er I seje! Tak for sms, Duddi. Min sidste eksamen gik utrolig godt og nu nyder jeg at være færdig med at gå i skole og være arbejdsløs :). I må have en fortsat god rejse, heldige asener. Kh Kirsti

Tot: 0.053s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0322s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb